کشف ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از زیر بار آهک

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع از نوع گازوئیل و توقیف یک دستگاه کامیون در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ هادی کیانمهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نائین، مأموران انتظامی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی دقیق از خودرو ۲۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل خارج از شبکه قانونی توزیع فراورده‌های نفتی را که در زیر بار آهک جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله سوخت توقیفی چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و فرد متخلف نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 688699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.