توقیف ۲ خودروی شوتی با ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه خودروی شوتی و کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با خودروهای شوتی، اکیپ گشت خودرویی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت‌زنی در ورودی شهر اصفهان به یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و هر دو خودرو را در عملیاتی ضربتی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی پژو پارس ۴۸ دستگاه انواع لوازم برقی، هفت دستگاه انواع لوازم صوتی و تصویری، ۲۵۵ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و پنج عدد ظروف و در بازرسی از داخل خودروی پژو ۴۰۵ تعداد ۱۰ دستگاه تلویزیون ال ای دی خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه بالغ بر هفت میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی و کالاهای قاچاق نیز به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شدند.

کد خبر 688691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.