جدیدترین تجهیزات نیروی هوافضای سپاه رونمایی می‌شود

رئیس ستاد رژه ۳۱ شهریور تهران گفت: همزمان با مراسم رژه جدیدترین تجهیزات و دستاوردهای نظامی نیروهای مسلح به‌ویژه تجهیزات مرتبط با نیروی هوافضای سپاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، سردار سرتیپ علی‌اکبر پورجمشیدیان در نشست خبری روز سه شنبه اظهار داشت: همانند سال‌های قبل، امسال هم در چهل و سومین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس رژه سراسری نیروهای مسلح برگزار می‌شود؛ این در حالی است که با توجه به نقشه‌های شوم دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد مشکلاتی در کشورمان، امسال برگزاری این رژه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: بر این اساس، نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان در صدد هستند تا اقتدار با شکوهی را از خود به نمایش بگذارند.

رئیس ستاد رژه ۳۱ شهریور تهران ادامه داد: امسال مسئولیت برگزاری این مراسم در تهران به نیروی زمینی سپاه واگذار شده است و در بندرعباس هم رژه دریایی با مسئولیت ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

سردار پورجمشیدیان عنوان کرد: در مراسم رژه تهران که ساعت هشت صبح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، آخرین تجهیزات و سلاح‌هایی که به نیروهای مسلح واگذار شده است، به نمایش درخواهد آمد.

وی اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط موجود برنامه ویژه‌ای با حضور اقوام و مذاهب مختلف کشورمان اجرا خواهد شد؛ بدین نحو که جمعی به نمایندگی از اقوام کرد، لر، ترکمن و بلوچ به‌صورت فعال در قالب گردان‌های رژه‌رونده حضور دارند.

رئیس ستاد رژه ۳۱ شهریور تهران اضافه کرد: همچنین جمعی از سران اقوام و مذاهب در کنار وابستگان نظامی خارجی مستقر در کشورمان نیز از نزدیک نظاره‌گر مراسم رژه هستند.

وی افزود: امسال همچنین شاهد حضور دف‌نوازان قوم کرد هستیم که با توجه به در پیش بودن سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و جشن‌های ماه ربیع‌الاول برنامه متفاوتی نسبت به سال‌های قبل انجام خواهد شد و محتوای شعارهای یگان‌های رژه‌رونده نیز تفاوت دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ابراز امیدواری کرد که این رژه باعث ایجاد نشاط، امید، هماهنگی و همدلی بیشتر مردم با نیروهای مسلح کشورمان شود و امید آن‌ها به آمادگی‌های ما افزایش یافته و امید دوستداران انقلاب اسلامی باعث سرشکستگی و ضعف دشمنان انقلاب اسلامی شود.

سردار پورجمشیدیان عنوان کرد: آنچه ما به دنبال آن هستیم، ایجاد و ارتقاء بازدارندگی است که نیروهای مسلح ما با این حضور خود آن را محقق می‌کنند تا دشمنان در برآوردهای خود نسبت به نیروهای مسلح کشورمان اشتباه نکنند.

رئیس ستاد رژه ۳۱ شهریور تهران خاطرنشان کرد: در این مراسم جدیدترین تجهیزات و دستاوردهای نظامی که وارد نیروهای مسلح کشورمان شده است، به‌ویژه تجهیزات مرتبط با نیروی هوافضای سپاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

کد خبر 688678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.