فدراسیون جودو ایران رفع تعلیق شد

با اعلام رئیس فدراسیون جودو تعلیق چهار ساله این سازمان به طور رسمی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۹ جودو سعید مولایی بازیکن تیم کشورمان پس از شکست مقابل حریف بلژیکی و گرجستانی خود از رسیدن به مرحله فینال باز ماند و پس از این رخداد در اظهاراتی غیرواقع دلیل شکست خود برابر این رقبا را اجبار فدراسیون جودو اعلام کرد چراکه مولایی در صورت پیروزی برابر نمایندگان گرجستان و بلژیک باید در مرحله فینال به تقابل با نماینده رژیم صهیونیستی می‌پرداخت.

پس از اظهارات سعید مولایی فدراسیون جهانی جودو، با توجه به بندهای موجود در آئین نامه جهانی فدراسیون جودو ایران را با تعلیق چهارساله جریمه کرد؛ حالا پس از گذشت چهارسال جودو کاران کشورمان با رفع محرومیت فدراسیون فرصت بازی در مسابقات آسیایی هانگژو را پیدا می‌کنند.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در گفت‌وگویی در خصوص رفع تعلیق فدراسیون اظهار کرد: ۴ سال سخت را پشت سر گذاشته‌ایم و خوشبختانه دیروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه تعلیق جودوی ایران به پایان رسید. واقعاً در طول این مدت ما پای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی ماندیم. شاید شرایط سختی داشتیم و نوجوانان و جوانان ما در مسابقات بین‌المللی نتوانستند شرکت کنند و از فعالیت‌های بین‌المللی محروم بودند، اما با افتخار سرمان را بالا گرفتیم و در این ۴ ساله خانواده جودو اتحاد خود را حفظ کردند و در نهایت کارهای بزرگی انجام دادیم.

وی ادامه داد: دو شب پیش تعلیق جودوی ایران بدون هیچ شرط و شروطی به پایان رسید. به عنوان رئیس فدراسیون این موضوع را اعلام می‌کنم که تعلیق جودوی ایران به پایان رسیده، هیچ پیش شرطی هم وجود ندارد و تمام مسائل اداری ما در حال انجام شدن است. ما حتی مراحل ثبت نام ملی‌پوشان را انجام داده‌ایم چون یک روز فرصت باقی مانده بود. خوشبختانه فدراسیون جهانی هم با ما همکاری‌های لازم را داشته و کارت‌های بچه‌های ما جهت حضور در مسابقات صادر شده است.

کد خبر 688663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.