۹۴ دستگاه اتوبوس آماده سرویس‌دهی به شهروندان اصفهان شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ۹۴ دستگاه اتوبوس زمین‌گیر شده، بازسازی و آماده‌سازی و وارد ناوگان این سازمان شده است.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازسازی و آماده‌سازی ۹۴ دستگاه اتوبوس زمین‌گیر شده در این کلان‌شهر اظهار کرد: چهار دستگاه اتوبوس دو کابین ۱۸ متری پس از پنج سال توقف به‌دلیل تحریم قطعات، راه‌اندازی، اورهال و وارد ناوگان حمل‌ونقل اتوبوسرانی اصفهان شده است.

وی از ورود هشت دستگاه اتوبوس نو آتروس (ایران خودرو دیزل) به ناوگان حمل‌ونقل اتوبوسرانی اصفهان خبر داد و افزود: فعالیت در این سازمان به صورت شبانه‌روزی و در سه شیفت است و ساعت کاری شیفت صبح تا ساعت ۱۷ افزایش یافته است.

تا پایان مردادماه سال جاری ۴۵۰ میلیارد ریال از بودجه ۱۰۰۰ میلیارد ریالی مربوط به برآورد و هزینه تعمیرات و نگهداری ناوگان پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به برگزاری ۵۸ جلسه برای گزینش ۱۷۱۸ نفر راننده پایه یک و دو تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۰۷ نفر پذیرفته و تعداد ۴۳۳ نفر مشغول به‌کار شدند؛ طی همین مدت ۱۴۷ نفر از رانندگان پایه دو برای آموزش رانندگی با اتوبوس به آموزشگاه معرفی شدند که از این تعداد ۴۰ نفر تا پایان شهریورماه در خطوط مختلف مشغول به کار خواهند شد.

روحانی خاطرنشان کرد: تا پایان مردادماه سال جاری ۴۵۰ میلیارد ریال از بودجه ۱۰۰۰ میلیارد ریالی مربوط به برآورد و هزینه تعمیرات و نگهداری ناوگان پرداخت و مقرر شده است، مهرماه مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال دیگر نیز پرداخت شود.

وی گفت: این هزینه‌ها شامل خرید لاستیک، روغن ضد یخ، انواع فیلتر تعمیرات موتوری، تعمیرات گیربکس، باتری، انواع تسمه لنت ترمز، لوازم کولر، لوازم پمپ باد و موتوری، انواع شیشه و لوازم متفرقه است.

کد خبر 688649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.