درخواست نادال از رئال‌مادرید برای جذب امباپه

رافائل نادال از رئال مادرید خواسته است تا قرارداد انتقال کیلیان امباپه را امضا کند، همچنین این فوق ستاره تنیس دوست دارد روزی رئیس باشگاه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رافائل نادال قهرمان ۲۲ گرند اسلم تنیس، علیرغم اینکه عمویش میگل آنخل نادال بیش از ۲۰۰ بازی برای بارسلونا در دهه ۱۹۹۰ انجام داد، حامی سرسخت بلانکوس است. او همچنان رویدادهای سانتیاگو برنابئو را زیر نظر دارد و دوست دارد فوق ستاره فرانسوی جام جهانی ۲۰۲۲ را از پاری‌سن‌ژرمن دور کند.

نادال در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه تلویزیونی Movistar Plus در مورد اینکه دوست دارد چه کسی توسط رئال جذب شود، گفت: "من می‌خواهم امباپه بیاید، من اصلاً با آن مشکلی ندارم، کاملاً برعکس، خیلی دوستش دارم. خوشحال می‌شوم اگر به رئال بیاید! عاشق امباپه هستم، چه کسی امباپه را دوست ندارد؟ رئال‌مادرید همیشه رئال مادرید است و از هر بازیکن دیگری بزرگ‌تر است، اما امباپه هم بزرگ است."

رئال مدتی است که به شدت امباپه را زیر نظر دارد، زیرا او با برنامه کهکشانی فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مطابقت دارد و احتمالاً توافقی صورت خواهد گرفت.

نادال در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد بعد از پرز رئیس باشگاه رئال مادرید شود، گفت: «صددرصد دوست دارم این اتفاق رخ بدهد، اما فعلاً بهترین رئیس را داریم. علاوه بر آن، احساسی که امروز دارم ممکن است با احساس فردا یکسان نباشد، و آن وقت هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی می‌تواند در زندگی بیفتد. شما باید بدانید که آیا توانایی انجام این نوع کارها را دارید یا خیر. من با خودم کاملاً رو راست هستم، کم و بیش محدودیت‌هایم را می‌شناسم. نمی‌دانم توانایی انجام آن را دارم یا نه. به هر حال زمان مشخص خواهد کرد.»

رئال، فصل ۲۰۲۳-۲۴ را بسیار خوب شروع کرده و حداکثر امتیاز را از پنج بازی به دست آورده است و شاهد درخشش جود بلینگهام خرید ۱۰۳ میلیون یورو (۸۹ میلیون پوند/۱۱۰ میلیون دلار) خود بوده است. آن‌ها چهارشنبه شب و در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، میزبان یونیون برلین خواهند بود.

کد خبر 688639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.