عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ شهریورماه

در این بسته خبری از آغاز عملیات اجرایی «تراموا» در تهران پس از تایید شورای شهر تا تامین ۹ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل‌ونقل صدرای شیراز و هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری متقاضی ساخت برج‌های دوقلو خرم‌آباد هستند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تأمین ۹ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل صدرای شیراز

امین عباسی، سرپرست شهرداری صدرا از خریداری ۹ دستگاه اتوبوس درون شهری جدید برای خدمت رسانی به شهروندان این شهر جدید خبر داد و گفت: این ناوگان حمل و نقل عمومی با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال خریداری شده که وارد چرخه خدمات رسانی می‌شود.

۱۴۰ طرح عمران شهری تا پایان امسال در دزفول فعال می‌شود

سیدباقر موسوی‌فخر، رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به وعده شهردار این شهر مبنی بر تبدیل دزفول به کارگاه عمرانی در سال جاری گفت: ۱۴۰ طرح عمران شهری تا پایان امسال در شهر دزفول فعال می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ شهریورماه

هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری متقاضی ساخت برج‌های دوقلو خرم آباد هستند

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم‌آباد گفت: هلدینگ‌های سرمایه گذاری زیادی متقاضی ساخت برج‌های دوقلو خرم آباد هستند که باید پس از تعیین تکلیف آن، بررسی‌های لازم برای انتخاب و توافق با یک هلدینگ توانمند به منظور فعالیت آن صورت گیرد.

نیروهای آتش‌نشانی زنجان یک سوم نیاز شهر است

محسن پناهی، معاون سازمان آتش‌نشانی زنجان که در این گفت‌وگو همراه ماست، صحبت‌های همکارش را تکمیل می‌کند و می‌گوید: بله کمبود نیرو داریم، خیلی هم کمبود داریم؛ شما فرض کنید به ازای هر ۲ هزار و ۵۰۰ شهروند باید یک آتش‌نشان باشد، اما نیست.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ شهریورماه

آغاز عملیات اجرایی «تراموا» در تهران پس از تأیید شورای شهر

پرویز سروری، رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: موضوع احداث «تراموا» در تهران از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و آغاز عملیات اجرایی آن پس از تأیید شورا خواهد بود.

۳ معبر جدید در کرمانشاه احداث می‌شود

حمید اعتصام‌فر، معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه از احداث سه معبر جدید در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: عملیات احداث سه معبر جدید در شهر کرمانشاه با بیش از ۷۷ میلیارد تومان اعتبار به منظور تسهیل در عبور و مرور مردم و کاهش ترافیک در حال اجرا است.

پنج‌هزار و ۵۰۰ جای پارک جدید خودرو در قم ساخته می‌شود

علی‌رضا خلیلی، سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: هم اکنون احداث پنج‌هزار و ۵۰۰ سلول پارکینگ جدید در این شهر در حال ساخت است.

کد خبر 688633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.