افتتاح بوستان شهدای فراجا قم در هفته نیروی انتظامی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه نام‌گذاری یکی از بوستان‌های شهر به نام شهدای فراجا مصوب شده است، گفت: این بوستان را می‌توان در هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولان افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کلانترزاده امروز _ سه‌شنبه بیست و هشتم شهریورماه _ در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته نیروی انتظامی که در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قم در مناسبت‌های مختلف پای کار است و در هفته نیروی انتظامی نیز مانند سنوات گذشته اقدامات مختلفی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت‌های شهرداری در این هفته در حوزه آذین بندی شهر و تبلیغات سازه‌های شهری است، افزود: پیشنهاد داریم در این راستا طرح واحدی با هماهنگی فراجا طراحی شود و در اختیار مجموعه‌ها و ادارات قرار بگیرد تا در کنار فضاسازی شهرداری هر دستگاه نیز از سازه‌های خود استفاده کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه اتوبوس‌ها نیز با توجه به آغاز سال تحصیلی ظرفیت خوبی دارند، خاطرنشان کرد: روزانه حدود ۱۳۰ هزار نفر از همشهریان از اتوبوس استفاده می‌کنند که می‌توان از ظرفیت تبلیغی آن‌ها استفاده کرد.

کلانترزاده ادامه داد: همچنین می‌توان از شعار هفته نیروی انتظامی نیز در سربرگ‌های اداری استفاده کرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در این هفته، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سالروز ورود حضرت معصومه (س) و روز قم نیز در این هفته است می‌توان اقدامات متعددی را به صورت مشترک دنبال کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از ظرفیت گروه‌های سرود یاد کرد و گفت: با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و همکاری فراجا می‌توان سرودهایی ویژه نیروی انتظامی را در مدارس و حرم مطهر (س) اجرا کرد.

کلانترزاده با بیان اینکه نام‌گذاری یکی از بوستان‌های شهری به نام شهدای فراجا مصوب شده است، اضافه کرد: این بوستان را می‌توان در هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولین افتتاح کرد.

وی با اشاره به اینکه مقدمات گرامیداشت هفته نیروی انتظامی می‌تواند در هفته دفاع مقدس فراهم شود، گفت: سازمان زیباسازی و فضای سبز شهرداری نیز می‌تواند در این هفته اقداماتی از جمله کاشت نهال را به صورت نمادین دنبال کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه در این هفته حضور شهردار قم در مجموعه‌های مختلف تحت امر نیروی انتظامی را خواهیم داشت، افزود: در حوزه فرهنگی نیز متناسب با اقشار مختلف می‌توانیم مسابقات مشترکی برگزار کنیم.

کد خبر 688624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.