بهره‌برداری و افتتاح بیش از ۱۹۰ پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری ۱۹۴ پروژه عمرانی به همت بسیج سازندگی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ سعید برومندزاده، روز _سه‌شنبه، بیست و هشتم، شهریورماه_ با بیان اینکه در جنگ تحمیلی دشمن تلاش داشت با حمله نظامی انقلاب ما را ناکارآمد نشان دهد، اظهار کرد: رژیم بعث که به عنوان یک ابزار در دست استکبار بود با حمایت‌های گسترده سیاسی، بین المللی، اقتصادی، تجهیزاتی و تسلیحاتی کشورهای مختلف جهان را به همراه داشت، اما ملت ایران به رهبری حضرت امام (ره) همه نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس با وجود خساراتی که به همراه داشت، دستاوردهای زیادی برای انقلاب اسلامی رقم زد، افزود: دفاع مقدس به ما آموخت با اتکاء به توانمندی خود و توکل به خدا بر مشکلات غلبه کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه مهمترین دستاورد دفاع مقدس، تشکیل جبهه مقاومت در منطقه است، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی به ما اعتماد به نفس داد و نتیجه این اعتماد به نفس مدیریت جهادی امروز در کشور است.

برومندزاده اضافه کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره شهدای غرب و شمال غرب، تکریم رزمندگان دفاع مقدس، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در سطح استان، برگزاری شب شعر و خاطره تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

وی از توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی بین نیازمندان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دو هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهره‌برداری از ۹۹ پروژه آبرسانی توسط بسیج سازندگی و افتتاح ۲۴ واحد منازل مسکونی و افتتاح ۷۱ پروژه نیروگاه خورشیدی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 688600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.