زیرساخت‌های ثابت در مرز چزابه و شلمچه باید هوشمندانه ارتقا پیدا کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردمی کردن حاکمیت، مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید در اربعین سال آینده این نگاه تقویت شود، همچنین در مرز چزابه و شلمچه زیرساخت‌های ثابت به شکل هوشمندانه ارتقا پیدا کند و تثبیت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در یکصدوهفتادوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید انجام شده از قرارگاه‌های شهرداری این کلان‌شهر در قالب ستاد اربعین ۱۴۰۲ اظهار کرد: رویکردهای مدنظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در اقدامات ستاد اربعین قابل مشاهده بود که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اقدامات ستاد اربعین امسال به‌موقع انجام شد، همچنین رویکرد درستی در بخش نوجوانان، بانوان و خانواده در شهرداری شکل گرفت، افزود: ستاد اربعین باید با کاهش خطاها و منسجم‌تر همانند سال گذشته فعال بماند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات اربعین امسال به سمتی پیش رفت که از توان مردمی بیشتر استفاده شود، خاطرنشان کرد: مردمی کردن حاکمیت، مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید در اربعین سال آینده این نگاه تقویت شود، همچنین در مرز چزابه و شلمچه زیرساخت‌های ثابت به شکل هوشمندانه ارتقا پیدا کند و تثبیت شود.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران می‌تواند به عنوان نماینده از توان سایر دستگاه‌ها و اصناف برای ارائه برنامه‌ها و خدمات استفاده کند که امسال بخشی از این هماهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی در انجام اقدامات مشهود بود.

نادعلی با بیان اینکه تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارائه خدمات در اربعین کافی نیست، ادامه داد: با توجه به کم‌بودن اعتبارات، گاهی شهرداری ناچار می‌شد از بخش‌های دیگر بودجه‌ای برای این موضوع در نظر بگیرد، بنابراین سال آینده باید بودجه واقعی برای اربعین اختصاص داده شود.

وی افزود: اعزام گروه‌های نخبگانی به عراق در حماسه اربعین سال آینده به عنوان یک حماسه تمدن‌ساز باید مورد توجه قرار گیرد، همچنین هنرمندان، ورزشکاران و حتی خبرنگاران می‌توانند در اربعین حسینی (ع) نقش مهمی داشته باشند.

کد خبر 688598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.