جابه‌جایی بیش از ۳۶ هزار و ۵۰۰ زائر اتباع خارجی از پایانه مرز چذابه

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان با بیان اینکه جابه‌جایی اتباع خارجی از این پایانه همچنان ادامه دارد، گفت: ۳۶ هزار و ۹۹۴ زائر خارجی از ابتدای ماه صفر تا پایان این ماه از پایانه مرزی چذابه به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش ایمنا، فواد غزیعلی امروز _ سهشنبه بیست‌وهشتم شهریورماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از بیست‌وهفتم مرداد تا بیست‌وپنجم شهریورماه امسال، ۹۹۷ سفر در پایانه مرزی چذابه برای جابجایی زائران اتباع خارجی اختصاص داده شد، اظهار کرد: در این مدت تعداد ۳۶ هزار و ۹۹۴ زائر اتباع خارجی با چهار هزار و ۱۰۷ سفر از پایانه مسافری چذابه با اتوبوس به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

وی افزود: در پایانه مرزی شلمچه از ابتدای ماه صفر تا آخر این ماه تعداد ۲۹۶ هزار و ۶۹۱ مسافر با ۱۲ هزار و ۳۲ سفر اتوبوسی به سایر نقاط کشور عزیمت کردند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه روزانه حدود یکصد دستگاه اتوبوس زائران اتباع خارجی را از پایانه مرزی چذابه و پایانه مسافربری سیاحت اهواز جابجا می‌کند، خاطرنشان کرد: جابه‌جایی زائران اتباع خارجی تا زمانی که دیگر مسافری در این پایانه نباشد، ادامه دارد.

کد خبر 688565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.