اتمام عملیات آبرسانی به ۵۵ روستای استان زنجان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به انجام عملیات آبرسانی در ۵۵ روستای استان، گفت: عملیات آبرسانی برای ۵۳ روستا به پایان رسیده و دو روستا باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شعاعی امروز _ سه‌شنبه بیست و هشتم شهریورماه _ در کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اقدامات گسترده بسیج و سپاه در راستای محرومیت‌زدایی اظهار کرد: انتظار این است که سایر دستگاه‌ها نیز همکاری و هماهنگی لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی با تشریح وظایف دستگاه‌های مختلف در امر محرومیت‌زدایی، افزود: هر دستگاه باید در حیطه اختیاراتی به وظایف قانونی خود عمل کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به انجام عملیات آبرسانی در ۵۵ روستای استان، خاطرنشان کرد: عملیات مربوط برای ۵۳ روستا به پایان رسیده و عملیات دو روستا باقی مانده است.

شعاعی اضافه کرد: کار لوله‌گذاری در سد گلابر تقریباً به پایان رسیده، اما وجود معارض در نقاطی برخی مسائلی را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به احداث دهکده اقتصاد مقاومتی در استان، افزود: این دهکده برای تولید محصولات کشاورزی ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه برای تولید در بعضی بخش‌ها مشکلاتی وجود دارد، اضافه کرد: این دهکده محدود به بخش کشاورزی نیست و اشتغال‌زایی و تولید را در بخش‌های دیگر نیز شاهد هستیم.

کد خبر 688556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.