الزامات زیست‌محیطی برای شهرک‌های صنعتی استان سمنان رعایت شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از تصویب طرح شبکه فاضلاب شهرک صنعتی جنت‌آباد ایوانکی با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: لازم است الزامات زیست‌محیطی در شهرک صنعتی جنت‌آباد ایوانکی و سایر شهرک‌های صنعتی استان سمنان رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حمیدی در جلسه هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با اشاره به انجام مطالعات فاز اول اجرای شبکه فاضلاب شهرک صنعتی جنت‌آباد ایوانکی، اظهار کرد: در این جلسه ابعاد مختلف پروژه مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد تا سال آینده عملیات لوله‌گذاری و اجرای شبکه فاضلاب شهرک صنعتی جنت‌آباد ایوانکی با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال اجرایی شود.

وی افزود: لازم است الزامات زیست‌محیطی در شهرک صنعتی جنت‌آباد ایوانکی و سایر شهرک‌های صنعتی استان سمنان رعایت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود تصفیه‌خانه در شهرک صنعتی پایتخت در مجاورت شهرک صنعتی جنت‌آباد، مقرر شد با شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران برای انعقاد قرارداد مشارکت در این طرح مذاکره شود.

به گزارش ایمنا، در این نشست که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان برگزار شد، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان و شهرداران شاهرود و مهدیشهر نیز حضور داشتند.

کد خبر 688534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.