گردهمایی صنعت‌گران برق و انرژی‌های نو در اصفهان

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه برگزار میشود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه برگزار می‌گردد.

این دو عنوان نمایشگاهی در فضایی بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و با مشارکت ۱۰۹ مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، یزد، خراسان رضوی و البرز برگزار می‌شود.

زمینه‌های فعالیت مشارکت کنندگان این دو نمایشگاه شامل اتوماسیون صنعتی، سیم و کابل، تجهیزات روشنایی، انرژی‌های تجدیدپذیر، تولیدکنندگان محصولات صنعتی، پخش سیم و کابل، خدمت آزمایشگاهی و محیط زیست، دستگاه‌های لیزر، سیستم‌های اعلام و اطفا حریق، تولیدکنندگان الکترو موتور و سایر تجیهزات مرتبط با صنعت برق است.

در راستای ارتقا کیفیت این دو عنوان نمایشگاهی و در زمان برگزاری نمایشگاه، بیش از ۶ رویداد جنبی و همایش از جمله همایش صنعت برق، چالش‌های کنونی و چشم‌انداز آینده، اعلام نیازهای فناورانه شرکت‌های دولتی به پژوهشگاه وزارت نیرو، پنل توسعه زیست‌بوم نوآوری استان اصفهان در حوزه برق و انرژی، کارگاه تخصصی مدل‌های کسب و کار و تجاری سازی تولید صنعت برق و … با حضور مشارکت کنندگان و متخصصان این حوزه برگزار خواهد شد.

از برندهای حاضر در این دو عنوان نمایشگاهی می‌توان به نام‌های فولاد مبارکه اصفهان، وادی برق، منور گستر، بازرگان دهقان، بازرگانی آتشکار و پارت دیزل اسپادانا اشاره کرد.

لازم به ذکر است هیأت‌های تجاری از وزارت برق کشور عراق و همچنین هیأت تجاری از اقلیم کردستان عراق از این رویداد نمایشگاهی بازدید خواهند کرد.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاهی بین‌المللی اصفهان میزبان صنعتگران برق، کارشناسان، خبرگان و فعالان اقتصادی این حوزه است.

کد خبر 688522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.