پخش و توزیع ۵۶۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه چهار اراک

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک گفت: با هدف تسهیل تردد وسائط نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، عملیات روکش مکانیزه و دستی آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی مناطق شهری اراک، در دستور کار شهرداری قرار دارد.

عباس فضلعلی دوشنبه ۲۷ شهریورماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در راستای بهبود و ارتقا سطح کیفی معابر، عملیات تراش و برش آسفالت خیابان قائم مقام و آماده سازی این معبر برای پخش توزیع و آسفالت جدید، از ابتدای هفته جاری با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، در دستور کار قرار گرفته است.

وی به اجرای عملیات آسفالت خیابان شهید حسنی کوچه ولایت ۳ و همچنین خیابان‌های میرزای شیرازی و جهانگیری اشاره کرد و افزود: در راستای رسیدگی به وضعیت معابر میدان فردوس خیابان جهانگیری و همچنین خیابان‌های میرزای شیرازی، قائم مقام و شهیدان حاتم آبادی (۲۰ متری میقان)، ۵۶۰ تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک، اجرای ۱۲۰ متر طول جدول گذاری در بلوار امام علی (ع)، محمد عابد (ع) و خیابان شهدا، تولید و نصب ۱۲ عدد دال بتنی در خیابان شهدا و همچنین نصب ۲۰ عدد استاپر بتنی در بلوار محمد عابد (ع) و خیابان شهدا را از دیگر اقدامات انجام شده توسط عوامل اجرایی منطقه عنوان کرد.

کد خبر 688465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.