خدمات دهی رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی اراک در سه روز ابتدایی مهر

سرپرست شهرداری اراک از خدمات دهی رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی این شهر در سه روز ابتدایی مهر ماه خبرداد.

به گزارش ایمنا، مجتبی قاسمی عصر امروز دوشنبه مورخ ۲۷ شهریور ماه سال جاری در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: خدمات دهی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی شهرداری اراک در سه روز ابتدایی مهر ماه سال جاری، با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر، رایگان شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در مهر ماه، ترافیک شهری افزایش پیدا می‌کند، بنابراین در راستای افزایش و تشویق شهروندان به ویژه دانش آموزان برای استفاده از حمل و نقل عمومی، با مصوبه شورای اسلامی شهر، استفاده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی شهرداری در روزهای یکم لغایت سوم مهر ماه سال جاری، رایگان شد.

سرپرست شهرداری اراک گفت: همچنین در راستای استقبال از پاییز و فصل بازگشایی مدارس، عملیات خط کشی معابر شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد و این مهم به صورت شبانه در حال انجام است.

وی اظهارکرد: از آنجا که بازگشایی معابر شهری از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری است بنابراین در دو ماه اخیر، ۱۹ مورد ملک در شهر اراک که از اولویت‌های تملکی شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال جاری بوده، تملک و تخریب شده است.

قاسمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری، ۷۰۰ میلیارد تومان از بودجه مصوب سال ۱۴۰۲، برای تملک املاک در اولویت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر هزینه شده است، گفت: در راستای بازگشایی خیابان سید الشهدا (ع) و اتصال آن به خیابان دانشگاه، دو بلوک چهار واحدی در دو ماه اخیر تملک و تخریب شده است.

کد خبر 688463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.