۴۳ برنامه کلان به مناسبت هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: در هفته دفاع مقدس ۴۳ برنامه کلان در استان در قالب ۲ هزار و ۷۵۰ برنامه اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، سردار جلیل وحیدی امروز _دوشنبه بیست و هفتم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس ۴۳ برنامه کلان در استان در قالب ۲ هزار و ۷۵۰ برنامه اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و پیاده سازی ماکت یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس از جمله اقدامات مربوط به این هفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: رژه نیروهای مسلح، تجلیل از ۱۲ نفر فعال حوزه دفاع مقدس با عنوان جهاد مقاومت از دیروز تا امروز و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله دیگر برنامه‌ها است.

وحیدی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا و گرامیداشت شهید خالد حیدری اولین خلبان و اولین شهید دوران دفاع مقدس همچنین از دیگر برنامه‌ریزی‌ها برای این هفته است.

وی با بیان اینکه تبیین فرهنگ دفاع مقدس کلید حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی است، تصریح کرد: دفاع مقدس اوج اقتدار و عظمت و ایستادگی ایران است و هنوز نتوانسته‌ایم فلسفه این دوران را به جوانان بشناسانیم.

وحیدی یادآور شد: هدف از برنامه‌های این هفته، تبیین قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور بوده و به دنبال نهادینه‌سازی ارزش‌های ایثار و شهادت و فداکاری در کشور هستیم.

کد خبر 688453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.