نقش پررنگ بانوان در ایجاد امنیت و توسعه پایدار

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: بانوان می‌توانند نقش ویژه‌ای در ایجاد امنیت، توسعه و معیشت پایدار و عمران و آبادانی داشته باشند و باید نیز این نقش را ایفا کنند.

به گزارش ایمنا، سردار محمدحسین رجبی امروز_ دوشنبه بیست و هفتم شهریورماه در همایش تخصصی قرارگاه تعالی زن و خانواده اظهار کرد: امنیت پایدار مردمی و عمران، آبادانی و معیشت پایدار دو راهبرد اصلی ما است.

وی با بیان اینکه امنیت اصلی‌ترین عنصر اقدامات بوده و زیربنای هر اقدام و کاری است، افزود: در کنار اقدامات نظامی و تأمین امنیت پایدار، اقدامات نرم و فرهنگی و عمرانی نیز حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: خودسازی باید مورد توجه همگان باشد چرا که بدون خودسازی، تأثیرگذاری اتفاق نمی‌افتد.

رجبی ادامه داد: خواهران می‌توانند نقش ویژه‌ای در ایجاد امنیت، توسعه و معیشت پایدار و عمران و آبادانی داشته باشند و باید نیز این نقش را ایفا کنند.

وی با تاکید بر اینکه خواهران اهل سنت نیز در کنار خواهران اهل تشیع می‌توانند در راهبرد مأموریت‌ها ایفای نقش کنند، یادآور شد: دشمنان هیچ‌گاه خیرخواه مردم ما نبوده‌اند و باید همواره در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

رجبی تصریح کرد: در حوزه مردم‌یاری و مسائل عام‌المنفعه اقدامات خوبی توسط بسیج سازندگی در دست اجرا است و باید اقدامات و قدم‌های برداشته شده برای مردم تبیین شود تا مردم آگاهی یابند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با بیان اینکه خواهران می‌توانند به عرصه جهاد تبیین ورود پیدا کرده و ایفای نقش کنند و در کارها نیز باید هدفمند پیش روند، خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات‌رسانی هیچ تفاوتی بین عزیزان شیعه و سنی قائل نیستیم.

کد خبر 688434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.