پیست دوچرخه سواری در بوستان خورشید مشهد افتتاح می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در اقدامی مشترک میان شهرداری منطقه ۹ و هیئت دوچرخه‌سواری استان طی شش ماه گذشته فعالیت‌هایی پیرامون توسعه ورزش دوچرخه‌سواری رشته کوهستان در بوستان خورشید انجام‌شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید طهوریان عسکری امروز _ دوشنبه بیست و هفتم شهریورماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به جذابیت‌های کوهستانی که در بوستان خورشید وجود دارد در اقدامی مشترک میان شهرداری منطقه ۹ و هیئت دوچرخه‌سواری استان طی شش ماه گذشته فعالیت‌هایی پیرامون توسعه ورزش دوچرخه‌سواری رشته کوهستان در بوستان خورشید انجام‌شده است.

وی افزود: بر این اساس پیست دوچرخه‌سواری این رشته به طول پنج کیلومتر در بوستان خورشید طراحی‌شده و ظرف شش ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در کنار احداث این پیست دوچرخه‌سواری از یک ماه گذشته عملیات اجرایی احداث پیست دوچرخ سواری کوهستان دانهیل و کراس کانتری نیز در بوستان خورشید آغازشده است

وی ادامه داد: با توجه به آماده شدن پیست این دو رشته فدراسیون دوچرخه‌سواری پیشنهاد داد تا با برگزاری مرحله سوم لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان در این دو رشته که انتخابی تیم ملی نیز خواهد بود پیست مشهد افتتاح شود.

کد خبر 688424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.