گلوگاه‌های شکل‌گیری فساد تحت نظر باشد

استاندار خوزستان گفت: اجرای پروژه‌ها در قالب ترک تشکیلات موجب بروز رانت و سو استفاده می‌شود و مدیران نباید اجازه دهند چنین مسائلی رخ دهد، در این راستا لازم است مناقصه‌ها به موقع و پیش از پایان سال مالی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبر حسینی‌محراب در امروز _ دوشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه_ در نشست جذب اعتبارات عمرانی، اظهار کرد: مدیریت مالی زیرمجموعه‌ها جزو مهم‌ترین شاخص‌های مدیریت است و در صورتی که نظارت لازم بر عملکرد امور مالی سازمان‌ها و شرکت‌ها نباشد زمینه سوءاستفاده فراهم می‌شود.

وی افزود: در سفارش خریدها باید از چند مرکز استعلام قیمت محصول مشابه انجام و محصول با کیفیت و با کمترین قیمت خریداری شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: بازداشت یا احضار افراد در سطوح مدیریت برای مسائل مالی نشان از شفافیت مالی و مقابله با فساد دارد.

حسینی‌محراب با اشاره به اینکه در مبارزه با مفاسد باید گلوگاه‌های شکل‌گیری فساد تحت نظارت و پیشگیری اولویت داشته باشد، تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها در قالب ترک تشکیلات زمینه بروز رانت و سو استفاده را ایجاد می‌کند و مدیران نباید اجازه دهند چنین مسائلی رخ دهد و لازم است مناقصه‌ها به موقع و پیش از پایان سال مالی انجام شود.

کد خبر 688322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.