احتمال گرد و غبار در شرق هرمزگان دور از انتظار نیست

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: ساعات بعدازظهر امروز(دوشنبه) در ارتفاعات استان، ناپایداری وضعیت جوی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی هرمزگان، مرضیه سی سی پور اظهار کرد: در ساعات صبحگاهی در جزایر خلیج فارس و مناطق ساحلی مه صبحگاهی و در طول روز غبار محلی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعدازظهر با رشد ابرهای همرفتی در ارتفاعات استان رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود، افزود: احتمال وقوع تگرگ و تندباد لحظه‌ای و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی در مناطقی از بشاگرد و حاجی آباد دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود، از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی در ساعات بعدازظهر خودداری شود.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان اضافه کرد: دریا تا ساعات ظهر نسبتاً آرام پیش بینی می‌شود، در ساعات بعدازظهر دریا در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز با بادهای جنوب غربی کمی مواج است.

سی سی پور با اشاره به اینکه در روزهای پایانی هفته جاری با تشدید بادهای ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور، احتمال گردوغبار در برخی نقاط شرقی استان دور از انتظار نیست، اضافه کرد: از لحاظ دمایی در بیشتر نقاط استان از جمله مناطق شرقی تا پایان هفته جاری افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

کد خبر 688307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.