شهادت دومین بسیجی حمله تروریستی میدان معلم نورآباد ممسنی

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ممسنی اعلام کرد دومین بسیجی که طی درگیری اخیر در حادثه تروریستی کور مورد هدف قرار گرفته بود در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ممسنی امروز _ دوشنبه بیست و هفتم شهریور_ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پوریا خوشنام دومین بسیجی که در درگیری اخیر در حادثه تروریستی کور مورد هدف قرار گرفته بود در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.

روز شنبه بیست‌وپنجم شهریور ساعت ۱۹:۵۰ عصر دو نفر راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، کرد و ضاربان پس از این حمله کور که موجب آسیب رسیدن به چهار نفر از بسیجی از ناحیه سینه به بالا شد، بلافاصله از محل متواری می‌شوند که پیگیری‌های لازم برای دستگیری این افراد توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی در حال انجام است.

در این حادثه یاسر شجاعیان یکی از نیروهای مدافعان امنیت به دلیل شدت جراحات وارده، به شهادت رسید و سه نفر دیگر به یکی از بیمارستان‌های شیراز اعزام شدند که پوریا خوشنام دیگر نیروی مدافع امنیت امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 688304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.