اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در کرمان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه با شعار «ما متحدیم» با حضور رزمندگان، ایثارگران و جانبازان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد مرادی‌زاده _امروز دوشنبه بیست و هفتم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه به همین مناسبت خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار «ما متحدیم» و با حضور رزمندگان، ایثارگران و جانبازان برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محور برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کرمان ترویج مکتب شهید سلیمانی تعیین شده است، افزود: کرمان در بحث مکتب شهید سلیمانی قله هست و امیدواریم برنامه‌ها را از قله به سراسر کشور سرازیر کنیم و الگویی برای سایر استان‌ها باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: آغازگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس، رژه سراسری با هدف نمایش اقتدار نیروهای مسلح در حماسه روز سی و یکم شهریورماه خواهد بود که سپاه نیز با حضور یگان‌های نظامی، کادر، سربازان و بسیجیان نیز در آن شرکت می‌کند.

از برپایی جشن «شکوه مقاومت و پایداری» در بوستان مادر از سی و یکم شهریورماه به مدت هفت شب خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه عزت و اقتدار امروز مدیون رشادت‌ها و پایداری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی در برابر دشمن بوده است، برنامه‌های متنوع و شاد در این هفته پیش‌بینی شده است.

مرادی‌زاده ادامه داد: جشن «شکوه مقاومت و پایداری» هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء با اجرای تئاتر و سرود، پرده‌خوانی، مسابقه، روایت‌گری رزمندگان و راویان دفاع مقدس و بیان تاریخ دفاع مقدس در کرمان و لشکر ۴۱ ثارالله همراه خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اهمیت نقش زنان و بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس، از اختصاص ویژه برنامه‌ای برای بانوان برای ادای دین به بانوان رزمنده و ایثارگر خبر داد و افزود: این برنامه در جریان جشن «شکوه مقاومت و پایداری»، با حضور یکی از بانوان -که لزوماً می‌تواند نقش فیزیکی در منطقه جنگی نداشته اما به جانبازان و ایثارگران خدمت‌رسانی کرده است- برگزار می‌شود.

مرادی‌زاده در ادامه از گلباران قبور مطهر شهدا و حضور پاسداران و بسیجیان در نمازجمعه و سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مرکز استان و شهرستان‌ها خبر داد و گفت: در دومین روز از هفته دفاع مقدس رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۱ هزار بسته کمک معیشتی به همراه لوازم‌التحریر برگزار خواهد شد.

وی از حضور فرمانده سپاه استان و فرماندهان پیشکسوت در مرکز صدا و سیمای استان خبر داد و با اشاره به نواختن زنگ مقاومت همزمان با سوم مهرماه همزمان با سراسر استان، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس پنج مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان کهنوج از طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی سپاه افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه از برپایی اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین در بیانیه گام دوم خبر داد و تصریح کرد: این ویژه برنامه همزمان با سراسر کشور در روز پنجم مهر ماه سالروز عملیات غرورآفرین ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان با حضور اقشار و عموم مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان و بسیجیان برگزار خواهد شد.

مرادی‌زاده با اشاره به اینکه یادواره شهدای خانگی و آبروی محله به منظور معرفی و شناسایی شهدای هر محله به دوستان و آشنایان با همکاری پایگاه‌های بسیج و مساجد برگزار می‌شود، گفت: برای برپایی نشست‌های تبیینی با محوریت مکتب شهید سلیمانی و سبک زندگی با بهره‌گیری از فرهنگی دفاع مقدس و شب شعر و خاطره خانگی با حضور رزمندگان و ایثارگران نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

کد خبر 688297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.