رفع موانع پیش‌روی تولید با نهضت دوشنبه‌های تولید در کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: نهضت دوشنبه‌های تولید تاکنون توانسته است، موانع و مشکلات پیش روی تولید را در استان کردستان به صورت چشمگیری رفع کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بختیار خلیقی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه_ در دویست‌وسومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان اظهار کرد: تاکنون ۲۱ هزار و ۵۴۲ نفر تثبیت اشتغال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان به ثبت رسیده است که با مصوبات در دست اقدام و پیگیری‌های لازم، امیدواریم ۲۳ هزار و ۴۶۴ نفر شغل توسط این کارگروه در استان تثبیت شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان برگزار شده است، افزود: خوشبختانه نهضت دوشنبه‌های تولید تاکنون توانسته موانع و مشکلات پیش روی تولید در استان را به صورت چشمگیری رفع کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۷۵۲ پرونده در این کارگروه مطرح شده که سه هزار و ۷۴ مصوبه داشته است. در مجموع ۲۰۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که ۷۱ درصد مصوبات به انجام رسیده و ۲۹ درصد هم در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه با ورود معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و توجه ویژه به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شاهد رونق و تحول در امر تولید بوده‌ایم، گفت: هر یک از متقاضیان در سامانه تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به ثبت تقاضا اقدام کنند، دبیرخانه به سرعت نسبت به تشکیل جلسات کارگروه کارشناسی اقدام کرده و مشکلات آنها بررسی و رصد می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی کشتارگاه صنعتی طیور قروه، شرکت پرورش گوسفند داشتی فراژن، گلخانه آمیزه طبیعت، مجتمع فرو آلیاژ برسم لعل قروه (ذوب آهن سابق)، شرکت پاسارگاد شیمی خاورمیانه، واحد تولیدی دیاک و نمک قروه و همچنین نساجی قروه مطرح و نسبت به رفع موانع پیش روی این واحدهای تصمیم‌گیری و مصوباتی صادر شد.

کد خبر 688258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.