بیش از ۴۰ کشور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان شرکت کردند

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: بیش از ۴۰ کشور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان شرکت کردند و بار دیگر اصفهان از دریچه سینما به جهان معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید زین‌العابدین امروز _دوشنبه بیست و هفتم شهریورماه_ در آئین رونمایی پوستر سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اظهار کرد: خوشحالم جشنواره کودکان و نوجوان بعد از چهار سال به اصفهان برگشته است؛ مهر برای بچه‌های اصفهان شادی مضاعف دارد بیش از سی و سال رویداد هنری جشنواره فیلم کودک و نوجوانان برگزار می‌شود در واقع ماه مهر برای بچه‌های اصفهان پیام‌آور رویداد هنری سینمایی است.

وی افزود: اصفهان شهری است که سال‌های سال ایرانیان به آن افتخار می‌کنند، اصفهان بار دیگر از منظر دیگر هنر هنرمندان و سینماگران ایران معرفی کند.

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تصریح کرد: بیش از ۴۰ کشور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان شرکت کردند و بار دیگر اصفهان از دریچه سینما به جهان معرفی می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه اصفهان مشارکت خوبی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان داشته است و این نشان دادن مشتاق دادن مردم اصفهان به ویژه کودکان و نوجوانان اصفهان برای برگزاری این جشنواره در شهر اصفهان است.

زین‌العابدین گفت: خوشحالیم در حوزه فرهنگ و هنر، اصفهان به شایستگی جشنواره فیلم کودکان و نوجوان قبول کرد و بار دیگر این شهر ثابت کرد به چه اندازه به هنر به ویژه سینمای کودک و نوجوانان اهمیت قائل است.

وی گفت: پروانه‌ها در فصل بهار به وجود می‌آیند اما شهر اصفهان ثابت کرد ماه مهر پروانه هنر سینما در این شهر پرواز می‌کند به همین جهت تلاش داریم می‌کنیم جشنواره فیلم کودکان و نوجوان در اصفهان از حالت موسمی و فصلی به صورت سالانه برگزار شود.

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تصریح کرد: پوستر امسال از بین طرح‌های مختلف و مشورت با کارشناسان گرافیک نهایی شد، تلاش کردم از رنگ فیروزه‌ای در معماری و عقبه فرهنگی ما عجین است در این پوستر استفاده شود، پوستر خیال انگیزی کودکان و نوجوان، و نماهای معماری اصفهان در آن دیده شده است.

کد خبر 688244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.