برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کردستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از برگزاری مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در این استان خبر داد و گفت: متقاضیان تا پایان مهرماه امسال فرصت دارند در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

حمیدرضا گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌ المللی قصه‌گویی را با شعار «با قصه لبخند بسازیم» در استان کردستان برگزار می‌کند.

وی افزود: قصه‌های قرآنی، دینی و مذهبی، روایت اراده (قصه‌ی کارآفرینان و صاحب‌نامان عرصه کار و تلاش)، قصه‌های نامداران (روایت اسطوره‌ها) و قصه‌های آزاد از جمله محورهای اصلی این جشنواره است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ادامه داد: مهلت ثبت‌نام در جشنواره تا پایان مهرماه است که متقاضیان با مراجعه به سایت www.kanoonfest.ir می‌توانند اقدام به ثبت نام در جشنواره کنند.

وی با اشاره به اینکه زمان اجرای قصه‌گویی پنج الی ۱۰ دقیقه است، تصریح کرد: مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌ المللی قصه‌گویی، اواخر آبان‌ماه در استان برگزار می‌شود که برگزیدگان آن به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

گوهری اضافه کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره در صورت هرگونه سوال احتمالی می‌توانند با مراکز کانون استان کردستان تماس بگیرند.

کد خبر 688230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.