شماره‌پیراهن اسطوره‌های پرسپولیس بر تن مهاجم جنجالی

نبیل باهویی مهاجم جنجالی اهل سوئد که به‌تازگی با حواشی مختلف و مخالفت‌های یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس پیوسته، پیراهن شماره ۱۴ را در فصل جاری بر تن خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته بود که نبیل باهوی پس از اینکه پیشنهاد قرارداد یک‌ساله با پرسپولیس تهران را دریافت کرد و موفق شد به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بپیوندد، جذب باهویی تا حدودی معادله خط حمله سرخ‌پوشان را برطرف کرد؛ حتی علی‌رغم اینکه باهویی فصل گذشته در لیگ‌ستارگان قطر عملکرد ضعیفی داشت و پیش از آن‌هم در لیگ سوئد اغلب به عنوان وینگر چپ به زمین رفته بود.

بعد از منتفی‌شدن فیلیپه کایسدو، چند نام جایگزین از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح شد که از سوی یحیی گل‌محمدی به مدیران باشگاه معرفی شده بود اما یک مهاجم دیگری جذب شد. چرا که پس از جذب نبیل ماهویی، دو عضو کادرفنی سرخ‌پوشان، مهرداد خانبان و محمد عسگری که مأموریت بررسی عملکرد مهاجمان خارجی را برعهده داشتند، با انتشار یک استوری مشترک، خشم و سکوت خود را نشان دادند و به‌طور غیرمستقیم عنوان کردند هیچ‌گونه اطلاعی از روند جذب نبیل باهوی نداشته‌اند.

جذب نبیل ماهوی برای تقویت خط‌حمله تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر و فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا تصمیم رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس بود و کادرفنی پرسپولیس در این خصوص بی‌اطلاع بودند که حواشی عجیبی با خود به‌دنبال آورد و حتی یحیی گل‌محمدی هشدار داد که به‌خدمت گرفتن وی در آینده دردسرساز خواهد شد.

با این وجود کارهای انتقال این مهاجم سوئدی نهایی شد و در نهایت مشخص شد نبیل باهویی پیراهن شماره ۱۴ پرسپولیس را به تن خواهد کرد. او با این شماره در فهرست آسیایی ثبت‌نام شد و با همین شماره در رقابت‌های داخلی نیز حضور پیدا خواهد کرد. شماره‌ای که یکی از نام‌دارترین اسطوره‌های باشگاه آن را به تن می‌کرد، محمود خوردبین مهاجم فرصت‌طلب پرسپولیس در دهه ۴۰ و ۵۰ که از روز نخست در پرسپولیس حضور داشت و بعد از سال‌های حضور به‌عنوان بازیکن، سرپرست، مربی، عضو هیئت‌مدیره و مشاور، هنوز هم در این باشگاه حضور دارد و مشغول به فعالیت است.

همچنین بازیکنانی همچون رضا جباری و محمد نوری هم از کسانی بوده‌اند که این شماره را در پرسپولیس به تن کرده‌اند. احسان پهلوان در سال‌های گذشته این شماره را به تن داشت و شهاب زاهدی هم در بدو ورود به تیم در فصل جاری، این شماره را پوشید اما در نهایت شماره ۲۰ را به تن کرد تا شماره ۱۴ خالی بماند. در میان خارجی‌ها نیز جری بنگستون با این شماره در دربی گلزنی کرده است.

نبیل باهویی به‌دلیل سرماخوردگی فعلاً نمی‌تواند تست‌پزشکی باشگاه پرسپولیس را پشت‌سر بگذارد؛ این بازیکن روز یک‌شنبه هفته جاری در ایفمارک حضور پیدا کرد و بخشی از بررسی‌ها از جمله آزمایش خون وی نیز انجام شد اما در نهایت سرماخوردگی بازیکن باعث شد ادامه تست‌ها به روزهای آینده و پس از بهبودی او موکول شود تا مشخص شود یحیی گل‌محمدی روی تصمیم خود خواهد ماند یا از روی ناچاری به مهاجم سوئدی بازی می‌دهد.

کد خبر 688200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.