حسن یزدانی باز هم نقره گرفت / دیوید تیلور نحس ماند

حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی‌آزاد قهرمانی جهان مقابل دیوید تیلور شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین روز از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ کشتی‌آزاد در شهر بلگراد پایتخت کشور صربستان امروز_ یک‌شنبه بیست‌وششم شهریورماه_ در حال پیگیری است و نمایندگان ایران آماده کسب مدال‌های رنگارنگ بودند.

در مصاف قرن که همه نگاه‌ها را به‌سمت خود جلب کرده و می‌کند، حسن یزدانی قهرمان و اسطوره کشتی‌آزاد کشورمان در وزن ۸۶ کیلوگرم در برابر دیوید تیلور آمریکایی قرار گرفت تا پس از دو سال بار دیگر بتواند کمر حریف خود را به خاک رسانده و صاحب عنوان طلای جهان شود.

دیوید تیلور آمریکایی برای ششمین‌بار به مصاف حسن یزدانی می‌رفت. درحالی‌که کفه‌ترازو در تقابل‌های دو نفر به‌سود تیلور سنگینی می‌کند و به‌جز رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ اسلو نروژ، حسن یزدانی هیچ پیروزی دیگری مقابل جادوگر آمریکایی نداشته است.

در نهایت انتظارها به‌سر رسید و فینال وزن ۸۶ کیلوگرم جام‌جهانی کشتی‌آزاد بین حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی راس ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران آغاز شد.

حسن یزدانی در نهایت در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در حالی که با نتیجه ۹ بر ۳ شکست خورد در ثانیه‌های آخر ضربه‌فنی شد و به مدال نقره رسید.

کد خبر 688156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.