اقدامات عمرانی در منطقه سفیر امید با تعیین کاربری‌ امکانپذیر است

شهردار منطقه پنج ارومیه با اشاره به مطالبات شهروندان ساکن در منطقه سفیر امید که اخیرا وارد محدوده شهری شده است، گفت: هرگونه اقدام عمرانی پس از تعیین کاربری‌ها و تعیین شبکه معابر از سوی راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید افشین‌فر امروز -یکشنبه بیست و ششم شهریورماه_ در جمع شهروندان ساکن در منطقه سفیر امید اظهار کرد: با پیگیری‌های اعضا شورای شهر و شهردار و همکاری اداره کل راه و شهرسازی، منطقه سفیر امید از چهار ماه قبل داخل محدوده شهری شده است.

وی که برای پاسخگویی میدانی به مطالبات چندین ساله شهروندان در خصوص مواردی همچون گازکشی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر در این منطقه حضور یافته بود، افزود: این منطقه صرفاً داخل محدوده شهری شده ولی کاربری‌های آن و همچنین شبکه معابر مشخص نشده است.

شهردار منطقه پنج ارومیه عمده‌ترین مشکل ساکنان منطقه سفیر امید را نبود شبکه گاز عنوان کرد و گفت: چون شبکه معابر تاکنون مشخص نشده و نمی‌دانیم لوله گاز از کجا و کدام معبر عبور خواهد کرد، این مشکل حل نخواهد شد.

افشین‌فر ادامه داد: شبکه معابر باید به شهرداری اعلام و سپس شهرداری بر مبنای آن صدور مجوز برای حفاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه به زودی کاربری‌ها و شبکه معابر منطقه سفیر امید از سوی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی مشخص خواهد شد و تصریح کرد: اداره گاز نیز پیگیر موضوع شبکه معابر از شهرداری برای کسب مجوز حفاری است.

افشین‌فر عنوان کرد: هرگونه اقدام عمرانی پس از تعیین کاربری‌ها و اعلام شبکه معابر انجام خواهد شد.

کد خبر 688139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.