برزیل ۴ _ ایران ۲ / نایب‌قهرمانی فوتسالیست‌ها و تداوم دومینوی ناکامی در برابر سلسائو

تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست چهار بر دو مقابل برزیل به نایب‌قهرمانی تورنمنت دوستانه دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _یک‌شنبه، بیست‌وششم شهریورماه_ تیم‌های ملی فوتسال برزیل و ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در چارچوب فینال تورنمنت دوستانه شش‌جانبه برزیل در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

شاگردان وحید شمسایی با پیروزی مقابل ژاپن به فینال رسیده بودند و تیم ملی برزیل هم با غلبه‌بر پاراگوئه به دیدار نهایی تورنمنتی که میزبان آن است راه یافته بود.

تیم ملی فوتسال ایران با ترکیب ابتدایی مسعود (باقر) محمدی، محمدحسین درخشانی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مهدی کریمی و حسین طیبی وارد میدان شد و علی‌رغم ارائه نمایشی به نسبت برابر مقابل میزبان، در نیمه اول بازنده به رختکن رفت، پیتو زننده دو گل برزیل و سعید احمدعباسی زننده تک‌گل ایران در نیمه اول بودند.

در نیمه دوم نیز با وجود بازی به نسبت برابر این برزیل بود که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد و در این نیمه نیز با گل‌های رافا و ماتئوس در مقابل تک‌گل مجتبی پارساپور به برتری دو بر یک رسید تا در مجموع دو نیمه چهار بر دو به پیروزی رسیده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند و ایران نیز بر سکوی دومی بایستد.

همچنین تیم ملی فوتسال پاراگوئه با پیروزی هفت بر سه مقابل ژاپن عنوان سوم تورنمنت برزیل را کسب کرد، این پیروزی در شرایطی رقم خورد که ژاپن، آرتور کاپیتان خود را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و در نهایت با قبول دومین شکست پیاپی به عنوان چهارمی دست پیدا کرد.

کد خبر 688124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.