تاثیرگذارترین بازیکن‌مان را در اختیار نداریم/ آمادگی سپاهان مقابل تیم ما ۱۰۰ درصد است

سرمربی تیم فوتبال نیروی هوایی عراق گفت: سپاهان برای این مسابقه از آمادگی ۱۰۰ درصدی برخوردار است؛ این تیم در مسابقات لیگ ایران نتایج خوبی کسب کرده و اردوی خوبی در روسیه برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان فردا _دوشنبه، بیست‌وهفتم شهریورماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب هفته اول فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در ورزشگاه فرانسو حریری شهر اربیل کردستان به‌مصاف تیم فوتبال نیروی‌هوایی عراق می‌رود.

در فاصله یک روز مانده تا دیدار حساس نیروی‌هوایی و سپاهان، ایوب عادیشو در کنفرانس‌خبری پیش از بازی اظهار کرد: خوشحالم که در این مسابقه به میدان می‌رویم و امیدواریم یک مسابقه خوب و نتیجه‌ای حاصل شود که باشگاه و هواداران را خشنود کنیم و نتیجه خوبی داشته باشیم؛ سپاهان برای این مسابقه از آمادگی ۱۰۰ درصدی برخوردار است؛ این تیم در مسابقات لیگ ایران نتایج خوبی کسب کرده و اردوی خوبی در روسیه برگزار کرده است.

وی درخصوص وضعیت تیم نیروی‌هوایی افزود: ما ۶۰ درصد آمادگی برای این مسابقه داریم؛ بازیکن ما شریف مصدوم شد، وی بازیکن مهم و تأثیرگذاری بود؛ بازیکنان خارجی ما دیر به تمرینات اضافه شدند و هنوز به‌صورت ۱۰۰ درصدی آماده نیستند، اما برای مسابقه آماده هستند و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم؛ خیلی بهتر بود که ما در شهر خودمان میزبان مسابقات بودیم؛ اما به‌هرحال ما در این شهر هم هوادار داریم و از آن‌ها بهره می‌بریم.

سرمربی تیم فوتبال نیروی‌هوایی عراق گفت: وقتی ما در زمین خوب بازی کنیم و نتایج خوبی داشته باشیم، هواداران هم خوب حمایت می‌کنند؛ امیدوارم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

همچنین ابراهیم بایش نیز پس از سرمربی نیروی‌هوایی در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: سپاهان تیم و باشگاه بزرگی است و نتایج بسیار خوبی در مسابقات ایران کسب کرده است.

وی افزود: امیدوارم نتیجه خوبی مقابل این تیم کسب کنیم، شریف که یکی از بازیکنان خوب ما بود مصدوم شد، او یکی از بهترین و مهم‌ترین بازیکنان ما بود، اما امیدوارم از سایر بازیکنان به خوبی استفاده کنیم.

کد خبر 688115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.