جمع‌آوری ۳۳۵ چادر مسافرتی از سطح شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در روزهای بیست‌وسوم تا بیست‌وپنجم شهریورماه سال جاری تعداد ۳۳۵ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در اصفهان در روزهای تعطیلات پایانی شهریورماه امسال اظهار کرد: در بیست‌وسوم تا بیست‌وپنجم شهریورماه سال جاری تعداد ۳۳۵ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

وی افزود: درصورتی‌که فرد یا مسافری، اقدام به برپایی چادر در سطح شهر کند، مأموران تذکر می‌دهند تا چادر توسط مسافر جمع شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی هدایت ۱۲۰۰ خودرو به باغ فدک و ورزشگاه گل نرگس توسط اکیپ‌های گشت این اداره کل انجام شده است.

کد خبر 688087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    اصلا این قانون عدم استفاده از چادر مسافرتی اشتباه است به چه دلیل مردم نباید چادر بزنند تمام این قانون باید به رای مردم گداشته میشد حق مردم را پایمال می کنیید
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    از بس هتل هاتون ارزونه مردم نیاید چادر بزنند
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      البته فقط اصفهان نیست در تمام شهرها مثل تهران و شمال هتل ها گرانه آنقدر که دیگه مسافرت غیر از با چادر زدن مقدور نیست
  • سید IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 1
    حرف حساب میگه مسولین هر شهر نمیگن که از چادر استفاده نکنید میگن در هر نقطه ای از شهر نمیشه چادر زد در مکانهای مشخص وپیشبینی شده که هم امکانات داره وهم امنیت داره راهنمای میکنن که چادر بزنن الان مشهد هم همیجوره دوتا پارک بزرگ هست که امکانات وامنیت داره باید چادر بزنن اگه هرجای ار سطح شهر بشه چادر بزنین قبول کنیم که منظره خوبی نیس برای هر شهر