تجلیل از قاری نوجوان در منطقه ۲ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: این‌ منطقه نوجوانان و جوانان بسیار مومن و علاقمند به قرآن‌آموزی دارد که از طریق فرهنگ‌سراهای سطح منطقه، قرآن‌آموزی به نوجوانان متقاضی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا محمد صیرفی‌نژاد امروز _یکشنبه بیست‌وششم شهریورماه_ در آئین تجلیل از قاری قرآن نوجوان «امیرحسین باقری» اظهار کرد: به‌منظور تشویق و ترغیب نوجوانان به انس با قرآن از یکی از نوجوانان قاری قرآن شرکت‌کننده در مراسم فرهنگی منطقه دو تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده رهبری، نوجوانان باید اهل تحصیل، تهذیب و ورزش باشند، افزود: قرآن تکلم الهی، معجزه ابدی، جاودانه و زوال‌ناپذیر پیامبر اکرم (ص) و تأمین‌کننده همه نیازهای مادی و معنوی آحاد انسان‌ها در همه عصرها و نسل‌ها است.

مدیر منطقه دو با اشاره به اینکه باید نسل نوجوان و جوان امروزی را تشویق و ترغیب به آموختن و انس با قرآن کرد، گفت: منطقه دو شهرداری اصفهان نوجوانان و جوانان بسیار مؤمن و علاقه‌مند به قرآن‌آموزی دارد که از طریق فرهنگ‌سراهای سطح منطقه، قرآن‌آموزی به نوجوانان متقاضی را برگزار می‌کند.

انتظار داریم مسئولان آموزشی و پرورشی بستر بیشتری را برای هم‌افزایی و هم‌گامی تربیت نسل‌های قرآنی و بررسی راه‌های عملی در مسیر ترویج بیشتر آموزه‌های قرآنی فراهم کنند.

وی تصریح کرد: از ظرفیت‌های موجود نوجوانان اهل قرآن باید استفاده مناسب و بهره‌برداری لازم را برد؛ چنانچه اجرای برنامه‌های فرهنگی این فرصت ارزشمند را برای ایجاد انس و ارتباط بیشتر آحاد جامعه با زیبایی، آموزه‌ها و هنرهای قرآنی و بهره‌مندی از مفاهیم و معارف قرآنی با محوریت دیدگاه‌های رهبر فرزانه انقلاب فراهم کرده است.

تجلیل از قاری نوجوان در منطقه ۲ شهرداری اصفهان

صیرفی‌نژاد ادامه داد: بر همین اساس در شهرداری منطقه دو علاوه بر حمایت از نوجوانان و جوانان قرآنی از آن‌ها برای حضور در برنامه‌های فرهنگی دعوت به عمل می‌آید.

وی گفت: انتظار داریم مسئولان آموزشی و پرورشی بستر بیشتری را برای هم‌افزایی و هم‌گامی تربیت نسل‌های قرآنی و بررسی راه‌های عملی در مسیر ترویج بیشتر آموزه‌های قرآنی فراهم کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر همین اساس و در راستای تشویق و ترغیب انس با قرآن از دانش‌آموزان شاخص قاری قرآن تجلیل می‌شود که در این راستا از یک نوجوان اهل قم که در مراسم‌های فرهنگی این منطقه شرکت کرده بود، تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر 688079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.