دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۳۷ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سه سوادگر مرگ و کشف بیش از ۳۷ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در عملیات هماهنگ مأموران پلیس خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات تخصصی و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل و جابه‌جایی محموله‌ای مواد افیونی توسط سه قاچاقچی با دو دستگاه خودرو سواری مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل یکی از محورهای مواصلاتی در شهرستان سمیرم، سرانجام دو خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی کردند و به صورت نامحسوس تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت در یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی، خودروهای حامل مواد افیونی توقیف و در بررسی دقیق از آنها، مقدار ۳۷ کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروها جاساز شده بود کشف شد.

وی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری سه سوداگر مرگ در عملیات مأموران پلیس این فرماندهی، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و هرگز اجازه نخواهند داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 688067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.