دستگیری قاتل شهروند ۳۷ ساله خمینی‌شهری در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل شهروند ۳۷ ساله خمینی‌شهری در کمتر از ۲۴ ساعت، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان خمینی‌شهر و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، قاتل در یکی از محلات شهرستان خمینی‌شهر با سلاح سرد با شخصی درگیر می‌شود و با توجه به شدت جراحات وارد شده، این شهروند ۳۷ ساله در مرکز درمانی فوت می‌کند و قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلومی متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی توسط کارآگاهان پلیس، هویت و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان شناسایی و تیمی از مأموران زبده به محل مورد نظر اعزام شدند و در نهایت قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع جنایت در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی دستگیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

کد خبر 688056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.