راه‌اندازی خط قطار اصفهان به جنوب کشور لازم است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به راه‌اندازی خط قطار به بصره گفت: اصفهان نیز ظرفیت راه‌اندازی این خط را دارد و اگر این اقدام صورت گیرد، بسیاری از مشکلات تردد و تصادف‌ها رخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه بیست‌وششم شهریورماه_ در یکصدودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته شاهد افتتاح تکیه گلبندان در شهر اصفهان بودیم، اظهار کرد: این تکیه یک میراث ارزشمند دینی و معنوی است و از کسانی که در احیای بافت تاریخی تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: نسبت به کلان‌شهر تهران، استانی که چند لشکر را در زمان جنگ اداره می‌کرده است، موزه دفاع مقدس درخوری ندارد؛ کاش این موزه در یکی از پهنه‌ها که در کنار پادگان‌ها است ایجاد می‌شد، زیرا آثاری که سال‌ها از ایثارگری‌ها باقی می‌ماند، باید به‌عنوان موزه برای نسل‌های جوان باقی بماند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به راه‌اندازی خط قطار به بصره تصریح کرد: اصفهان هم ظرفیت راه‌اندازی این خط را دارد و اگر این اقدام صورت گیرد، بسیاری از مشکلات تردد و تصادف‌ها رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به بیمه مستمری بازنشستگان روستایی و عشایر خاطرنشان کرد: اگر قانون برای مستمری بازنشستگان برای افزایش حقوق وجود دارد، باید بیمه بازنشستگی روستایی و عشایری نیز طبق قانون افزایش پیدا کند.

کد خبر 688035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    سلام اول در اصفهان قطار شهری تراموا ایجاد کنید خیلی اثر دارد