آموزش‌وپرورش با محوریت مدارس قله‌ها را فتح می‌کند / افزایش درآمد کشور با دانش‌بنیان‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: یکی از حوزه‌هایی که دستیابی به قله را رقم می‌زند، آموزش و پرورش با محوریت مدارس است، لذا باید تلاش کنیم تا در این راستا گام‌های بزرگی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی خضری امروز _یکشنبه بیست‌وششم شهریورماه_ در همایش مدیران مدارس که در سراسر کشور و با رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: یکی از حوزه‌هایی که دستیابی به قله را رقم می‌زند، آموزش و پرورش با محوریت مدارس است، لذا باید تلاش کنیم تا در این راستا گام‌های بزرگی برداشته شود.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز دشمن در جنگ ترکیبی «امید» را هدف قرار داده است تا به اهداف خود دست پیدا کند، افزود: ارتقای کارآمدی مدیریتی نظام کشور به طور قطع در فتح قله تأثیرگذار است و باید نظام مدیریت اجرایی نظام کشور به خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی، کارآمدتر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه بزرگترین نکته برای فتح قله، مرور دستاوردهای سابق است، تصریح کرد: برای رفع چالش‌ها در حوزه نظام اداری و اجرایی و اقتصادی باید تلاش در راستای کشف مسیر آن را مورد توجه قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی باید راهنمای مسیر باشد، ادامه داد: نسخه انقلاب اسلامی دو رکن اصلی دین و اسلام و حضور مردم در صحنه را دارا است و بر اساس تجربیات حاصل شده، در هر موقعیتی که با محوریت دین و اسلام پیش رفتیم و شاهد حضور مردم در صحنه بودیم و موفقیت‌هایی ارزشمند حاصل شد.‌

خضری با بیان اینکه نظام انقلاب اسلامی، توانایی برای رسیدن به فتح قله و در پی آن بهبود وضعیت اقتصادی را به کشور خواهد داد، گفت: چندین کشور در طول جنگ تحصیلی پشتیبانی دشمن را برعهده داشتند، اما آنچه که منجر به برهم خوردن معادلات دشمن شد، دین و حضور مردم در صحنه بود.

وی اضافه کرد: امروز، ایران یکی از پرقدرت‌ترین کشورها در حوزه دفاعی و موشکی است و در حوزه بهداشت و درمان نیز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که تمام روستاها خانه‌های بهداشت دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه در راستای تلاش‌های جهادی صورت گرفته در حوزه‌های مختلف درآمد کشور در حوزه دانش‌بنیان چند برابر شده است، خاطرنشان کرد: نسخه انقلاب اسلامی باید به نوجوانان و جوانان اطلاع داده شود و اجازه ندهیم که دشمن آنها را هدف گیرد؛ اعتقاد بر این است که آموزش و پرورش با داشتن این دیدگاه به طور قطع فاتح قله آخر است.

کد خبر 688006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.