عملکرد مطلوب شهرداری همدان در ساماندهی ورودی شهر

رییس شورای اسلامی شهر همدان با تقدیر از حرکت جهادی شهرداری منطقه ۳ در خصوص احداث مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب و جابجایی دکه‌های بلوار فرودگاه، گفت: طی چند سال گذشته از عمر شهرداری چنین عملکرد مطلوبی برای ساماندهی ورودی شهر بی‌سابقه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز _یک‌شنبه بیست‌وششم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با تقدیر از زحمات و فعالیت‌های شهرداری منطقه سه اظهار کرد: تلاش‌ها و خدمات منطقه سه در شهر کاملاً مشهود بوده و حرکات خوبی در این منطقه دیده می‌شود.

وی با تقدیر از حرکت جهادی شهرداری منطقه سه پیرامون احداث مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب و جابجایی دکه‌های بلوار فرودگاه، افزود: طی چند سال گذشته از عمر شهرداری چنین عملکرد مطلوبی برای ساماندهی ورودی شهر بی‌سابقه است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان راه‌اندازی این مجتمع را به منظور ساماندهی ورودی شهر دانست و گفت: امیدوارم با اینگونه اقدامات تحول در ورودی‌های شهر همدان مشهود باشد.

وی ادامه داد: در بحث هدایت آب‌های سطحی در برخی مناطق شهر در سال‌های گذشته، مشکلات رفع شده است، هنوز در یک کوچه در منطقه خضر این مشکل باقی مانده و باید در یک ماه آینده و شروع بارش‌های پاییزی این مورد نیز در توافق با آبفا رفع شود.

کد خبر 687982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.