تولید محتوا در حوزه نماز با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها انجام شود

قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به سرمایه‌گذاری در بخش تولید محتوا، گفت: با توجه به شرایط عمومی جامعه و صف‌آرایی دشمن، توجه به نماز ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد زرهانی ظهر امروز _ یکشنبه بیست‌وششم شهریورماه در جلسه شورای اقامه نماز و شورای سیاست‌گذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) که در استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: ضروری است با شناخت تحولات، در مهندسی محتوا سرمایه‌گذاری و حکومت مبتنی بر عدل آخرالزمان را دنبال کنیم.

وی افزود: توجه به شرایط عمومی جامعه و صف آرایی دشمن، توجه به نماز ضروری است و نگاه آفت‌شناسانه الزامی است.

قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات تولید محتوا در حوزه نماز است که باید با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها انجام شود.

در ادامه این جلسه آیت الله نور مفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه ظرفیت مدارس برای نسل جدید ظرفیت خوبی است، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ نماز باید بیش از گذشته در این فضا کار کنیم و طلبه‌های حاضر در مدارس باید با زبانی گویا نسل جوان و نوجوان را اقناع کنند.

وی بیان اینکه انسان ارزشمندترین مخلوق خدا است به شرط آنکه دعا همراهش باشد، تاکید کرد: این دعا عبارتند از ارتباط انسان با ذات اقدس الهی که به وی ارزش و منزلت می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اضافه کرد: نماز تنها عبادتی است که تماماً ارتباط با خدا است و باید آن را با استفاده از خانواده، مسجد، مدارس و دانشگاه‌ها در جامعه نهادینه کنیم.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز در این نشست با بیان اینکه استان سند فاخر اقامه نماز دارد و ارزیابی آن در دستور کار است، اظهار کرد: گلستان جزو استان‌های در این زمینه پیشرو است؛ بنابراین توجه به اقامه نماز به عنوان یک رویداد در کنار جشنواره شهید رجایی در دستگاه‌های اجرایی مدنظر است.

وی به ساخت نمازخانه‌های بین راهی اشاره کرد و آن را مورد توجه جدی استان دانست و گفت: مجتمع فرهنگی رفاهی بین راهی امام رضا (ع) با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در مکانی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع در سفر رئیس‌جمهور به استان افتتاح می‌شود.

استاندار گلستان ادامه داد: در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان توجه ویژه‌ای به اعتبارات و توسعه فرهنگ نماز شده است.

کد خبر 687978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.