برای شروع لیگ قهرمانان آسیا لحظه شماری می‌کردیم!

سرمربی نساجی گفت: من و بازیکنان تیم برای شروع لیگ قهرمانان آسیا لحظه شماری می‌کردیم و منتظر آن بودیم برای اینکه به عنوان نماینده ایران بتوانیم آنچه شایسته تیم نساجی در این تورنمنت است را نشان بدهیم.

به گزارش ایمنا، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مقابل مومبای سیتی در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: من و بازیکنان تیم برای شروع لیگ قهرمانان آسیا لحظه شماری می‌کردیم و منتظر آن بودیم برای اینکه به عنوان نماینده ایران بتوانیم آنچه شایسته تیم نساجی در این تورنمنت است را نشان بدهیم.

وی افزود: نساجی برای اولین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود. برای همن ما و هواداران تیم انگیزه‌ها و اشتیاق زیادی برای شروع بازی‌ها داریم. مطمئنا حضور در این مسابقات برای ما تجربیات زیادی را به همراه خواهد داشت. سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم چون تمام آسیا این مسابقات را می‌بینند و برای آینده تک تک ما مفید خواهد بود.

سرمربی نساجی در مورد اینکه ۲ بازیکن خارجی را در اختیار دارد اما حریف هندی از ۶ بازیکن خارجی استفاده می‌کند، گفت: آیا فرقی هم می‌کرد اگر ۶ بازیکن خارجی داشتیم؟ ۲ بازیکن خارجی داریم و اجازه حضور یکی از آن‌ها را در هند ندادند! باید از فوتبال لذت ببریم. در فوتبال دوستی‌ها معنی می‌دهند و باید با هم همکاری کنیم. الان یکی از بازیکنان خوبم که عضو تیم ملی عراق است را در اختیار ندارم و به جای ۲ مهاجم، یک مهاجم دارم.

وی افزود: مومبای سیتی ۶ بازیکن خارجی و ۴-۳ بازیکن ملی پوش هم دارد. سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد که این خیلی مهم است. مطمئنا خودمان را آماده کرده‌ایم که فردا با یک تیم خیلی خوب روبرو شویم. بازیکنان خلی خوب، جوان و با انگیزه‌ای داریم که آمده‌اند خودشان را در این تورنمنت به فوتبال آسیا معرفی کنند. ویزا ندادن به یکی از بازیکنان خوب من مشکل بزرگی است. امیدارم AFC برای بازی‌های آینده چاره‌ای پیدا کند تا تیم‌های دیگر به مشکل نخورند. فکر نمی‌کنم برای تیم‌های دیگر قابل قبول باشد که هزینه کنند ولی متاسفانه اجازه حضور در هند داده نشود.

رحمتی در مورد اینکه چند درصد از تیم مومبای سیتی شناخت دارد، گفت: حریف ما ۲ بازی در جام حذفی کرده و سعی کردیم بازی‌های سال گذشته این تیم را هم پیدا کنیم. جلسات خیلی خوبی با تیم آنالیز و بچه‌های تیم داشتیم. تقریبا شناخت خوبی از حریف دارند. به امید خدا، با ا تمام توان برای بازی فردا حاضر خواهند شد. انرژی مثبت هواداران‌مان را حتی از ایران در کنار خودمان حس می‌کنیم. مطمئنم حمایت همه جانبه‌ای از ما خواهند داشت. خواهش می‌کنم هم انرژی خوب بفرستند و هم ما را دعا کنند تا در این بازی سربلند باشیم.

وی در مورد شرایط آب و هوایی این بازی، عنوان کرد: دیروز شرایط بدی نبود. خودمان در قائمشهر همین شرایط را داریم. در شروع لیگ‌مان ۳بازی خانگی داشتیم. با این آب و هوا آشنا هستیم و مشکلی نداریم، با توجه به شرایطی که اینجا داریم از هواداران خوب‌مان و ایرانی‌های عزیز مقیم درخواست می‌کنم حتما فردا کنار ما باشند و حمایت کنند.

کد خبر 687959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.