اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله آزمون خبرنگاران جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوانان در اصفهان از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله آزمون خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان خبر داد.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جذب و آموزش خبرنگاران نوجوان در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۶ سال سه‌شنبه بیست و یکم شهریورماه برگزارشد.

وی افزود: روند شرکت در این آزمون بدین گونه بود که طی انتشار فراخوان گسترده کودکان و نوجوانان فرصت داشتند تا روز چهارشنبه پانزدهم شهریورماه برای شرکت این آزمون ثبت‌نام کنند.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوانان در اصفهان تصریح کرد: در این فراخوان تعداد ۳۷۷ نوجوان دختر و پسر شامل ۲۶۱ نوجوان دختر و ۱۱۶ نوجوان پسر برای شرکت در آزمون خبرنگاران کودک و نوجوان ثبت‌نام کردند که نسبت به جشنواره دوره قبل شاهد رشد سه برابری بودیم.

وی با اشاره به اینکه آزمون خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان با رقابت ۳۷۷ داوطلب به‌صورت برخط برگزار شد، اضافه کرد: در این مرحله از بین شرکت‌کنندگان در آزمون بر خط، ۹۴ نفر به مرحله مصاحبه راه پیدا کردند و پس از انجام مصاحبه خبرنگاران نوجوان منتخب جشنواره معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز یکشنبه بیست و ششم شهریورماه افراد منتخب از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد و مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی طی روزهای بیست‌ونهم و سی‌ام شهریورماه برگزار می‌شود و پس‌ازآن نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

کد خبر 687918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.