برای پروژه مترو و ناوگان اتوبوسرانی اصفهان ۵,۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی نیاز داریم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای پیشرفت پروژه مترو و تأمین ناوگان اتوبوسرانی، حداقل به پنج هزار میلیارد تومان نقدینگی در طول شش ماه آینده نیاز داریم که اگر تأمین نشود، خدمت رسانی با کندی مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه بیست‌وششم شهریورماه_ در نطق پیش از دستور یکصدودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: دو ماه عزاداری ماه‌های محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم و خداوند را شاکر هستیم که به همه خدمت‌گزاران، خیران، مردم و ما به‌عنوان نمایندگان مردم توفیق داد تا خدمت کنیم و امیدواریم این مراسم‌ها هر سال با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی افزود: برای همه کسانی که در مسیر اربعین زحمت کشیدند، آرزوی توفیق داریم و امیدواریم مشمول شفاعت نبی اکرم (ص) و ائمه اطهار قرار بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای پیشرفت پروژه مترو و تأمین ناوگان اتوبوسرانی این کلان‌شهر، حداقل به پنج هزار میلیارد تومان نقدینگی در طول شش ماه آینده نیاز داریم که اگر تأمین نشود، خدمت‌رسانی با کندی مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا تلاش مدیریت شهری و حمایت شورای اسلامی شهر به‌ویژه حمایت مدیریت استان لازم است، بر این اساس نیازهای ضروری را به‌صورت مکرر در جلساتی با استاندار اصفهان مطرح کردیم.

نورصالحی افزود: در خبرها آمده بود که دستگاه‌ها ۴۰ هزار میلیارد تومان بودجه جذب نشده دارند که دیوان محاسبات به دستگاه‌های مورد نظر هشدار داده است، در حالی که نرسیدن به موقع نقدینگی سبب معطل ماندن پروژه‌ها می‌شود این در حالی است که ظرفیت خوبی برای کمک مدیریت استان برای تکمیل پروژه‌های کلان وجود دارد.

حدود ۹۰۰ دستگاه اتوبوس برای اول مهر تجهیز شده است، اما مردم باید بدانند که اتوبوس‌ها با چه سر فاصله‌ای حرکت می‌کند.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد شهرداری زمین‌هایی را از طریق تغییر کاربری برای ایجاد ارزش افزوده در کمیسیون ماده ۵ اختصاص دهد که این موضوع نیز محقق نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سال گذشته حدود سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای شهر مشهد و رقم کمتر از این برای اصفهان تأمین شده است که به نظر می‌رسد حداقل از این طریق می‌توانیم نیازهای خود را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه تعیین سرفاصله برای خطوط پرسرعت و پرمسافر از ابتدای مهر لازم است، گفت: حدود ۹۰۰ دستگاه اتوبوس برای اول مهر تجهیز شده است، اما مردم باید بدانند که اتوبوس‌ها با چه سر فاصله‌ای حرکت می‌کند.

نورصالحی اظهار کرد: انتظار است که اول مهر تحول و تلاش مضاعفی در خصوص نظافت و زیبایی شهر از سوی معاونت خدمات شهری داشته باشیم.

کد خبر 687894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.