نتایج روز نخست کشتی‌گیران ایران در مسابقات جهانی کشتی بلگراد صربستان + جدول

رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در روز نخست مسابقات جهانی کشتی در بلگراد بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بلگراد از روز گذشته -شنبه ۲۵ شهریور- از ساعت ۱۲ به وقت ایران پیگیری شد. رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در روز نخست مسابقات جهانی کشتی در بلگراد بودند و امیرمحمد یزدانی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع با پیروزی برابر حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند.

نتایج روز نخست کشتی‌گیران ایران در مسابقات جهانی کشتی بلگراد صربستان + جدول

شکست رضا اطری در تساوی برابر حریف ژاپنی

رضا اطری نماینده کشورمان در در وزن ۶۱ کیلوگرم بود. وی دور اول استراحت کرد. اطری در دور دوم مقابل کودای اوگاوا از ژاپن بر روی تشک رفت و در تساوی یک بر یک به دلیل کسب امتیاز آخر توسط حریف ژاپنی باخت و با حذف حریف ژاپنی از دور مسابقات کنار رفت.

نتایج روز نخست کشتی‌گیران ایران در مسابقات جهانی کشتی بلگراد صربستان + جدول

امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم آرام ولی زهردار فینالیست شد

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی کشتی‌گیر کشورمان است، در این وزن ۳۰ نفر شرکت کرده‌اند، یزدانی در دور اول مقابل پاتریک اولنزین از لهستان بر روی تشک رفت. امیرمحمد یزدانی مقابل پاتریک اولنزین از لهستان با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک‌هشتم مسابقات بلگراد شد و در این مرحله برابر ماگومد خانیف از آذربایجان با نتیجه شش بر صفر به پیروزی رسید. یزدانی در یک چهارم نهایی مقابل آخماتالیوف از قرقیزستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید تا در نیمه‌نهایی کشتی بگیرد.

امیرحسین یزدانی در نیمه نهایی مقابل رمضانو کشتی‌گیر بلغار بر روی تشک رفت و در یک کشتی دیدنی با نتیجه ۱۳ بر دو با اقتدار به پیروزی رسید.

نتایج روز نخست کشتی‌گیران ایران در مسابقات جهانی کشتی بلگراد صربستان + جدول

حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم در فینال مقابل تیلور قرار می‌گیرد

حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول مسابقات جهانی کشتی صربستان، در دور دوم مقابل لاورنس از استرالیا به پیروزی رسید. حسن یزدانی در کشتی بعدی خود مقابل حریفی از مغولستان بر روی تشک رفت و با باراندازهای پی در پی و نمایشی فنی و سریع حریف خود را ۱۱ بر صفر شکست داد. حسن یزدانی در مقابل ناظم امینه با نتیجه هفت بر دو به پیروزی رسید تا در نیمه نهایی کشتی بگیرد. حسن یزدانی در نیمه نهایی مقابل مصاف جاورایل شاپیف از ازبکستان بر روی تشک رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر با اقتدار به پیروزی رسید تا در دیدار فینال کشتی بگیرد.

نتایج روز نخست کشتی‌گیران ایران در مسابقات جهانی کشتی بلگراد صربستان + جدول

امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم فینالیست شد

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع برای کشورمان کشتی می‌گیرد، در این وزن ۳۳ نفر حضور دارند. زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس با نتیجه هفت بر دو به پیروزی رسید؛ زارع در دومین کشتی خود مقابل حریفی از پورتوریکو بر روی تشک رفت و با قاطعیت ۱۰ بر صفر به پیروز شد و به یک چهارم رسید. زارع مقابل دانیل لیگتی با وجود غافلگیر شدن در ابتدای مبارزه و واگذاری چهار امتیاز در ادامه توانست حریف خود را ۱۱ بر چهار شکست دهد. امیرحسین زارع در دیدار نیمه نهایی مقابل طاها آکگول از ترکیه بر روی تشک رفت و با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید تا در دیدار فینال کشتی بگیرد.

کد خبر 687862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.