ولسیانی یک ستاره در خط دفاع یا حمله؟ + عکس

کادرفنی پرسپولیس می‌تواند در بازی با النصر برروی توانایی‌های مدافع خود حساب باز کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه_ بیست‌وهشتم شهریورماه _ در ورزشگاه آزادی و در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به مصاف النصر عربستان خواهد رفت و بی شک این جدال برای فوتبال دوستان و به ویژه هواداران قرمز پوش اهمیت بالایی خواهد داشت چراکه حریف عربستانی پرسپولیس با یک تیم قدرتمند پا به ایران خواهد گذاشت و شاید دلیل اصلی جذاب بودن این مسابقه حضور رونالدو در خط حمله النصر باشد.

برخلاف النصر، یحیی گل‌محمدی در این بازی با کم‌وکاستی‌هایی در ترکیب اصلی خود مواجه است و شاید نداشتن یک مهاجم شش دانگ و غیبت احتمالی علیرضا بیرانوند بارزترین آن‌ها باشد؛ با این وجود قرمز پوشان ثابت کرده‌اند با دست خالی هم حرف‌های فراوانی برای گفتن دارند و در سال‌های گذشته نیز با این چالش‌ها روبه‌رو بوده‌اند.

با اینکه در جدال با النصر تمامی بازیکنان پرسپولیس نقش کلیدی و اساسی دارند اما گئورگی ولسیانی یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که هواداران و کادرفنی قرمز پوش حساب ویژه‌ای بر روی توانایی‌های وی باز کرده‌اند. درواقع در نبود علیرضا بیرانوند این بازیکن به همراه مرتضی پورعلی گنجی و حسین کنعانی زادگان باید با دقت عمل بیشتری در قلب دفاع پرسپولیس ظاهر شوند؛ از سوی دیگر ولسیانی یک مدافع گلزن و زهردار است که در حملات این تیم هم می‌تواند عصای دست یحیی گل‌محمدی باشد، بنابراین به احتمال فراوان این بازیکن در بازی روز سه‌شنبه یکی از مهره‌های اصلی ترکیب پرسپولیس خواهد بود.

باتوجه به توانایی‌های ولسیانی در خط دفاع و عملکرد مطلوب این بازیکن در خط حمله قرمز پوشان باید دید پس از سوت پایان مسابقه این بازیکن در کدام خط فرصت درخشش برای تیم خود را پیدا کرده است.

ولسیانی یک ستاره در خط دفاع یا حمله؟ + عکس

کد خبر 687860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.