اجرای طرح واکسیناسیون پاکبانان قزوینی

شهردار قزوین گفت: با همکاری شبکه بهداشت شهید بلندیان، در مرحله دوم طرح واکسیناسیون کزاز، بیش از ۶٠٠ نفر از پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین واکسن کزاز دریافت می‌کنند.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در مرحله دوم طرح واکسیناسیون پاکبانان شهرداری تاکنون ۶٠ نفر از پاکبانان ایستگاه شماره یک در برابر بیماری کزاز واکسینه شده‌اند، اظهار کرد: با همکاری شبکه بهداشت شهید بلندیان، بیش از ۶٠٠ نفر از پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین واکسن کزاز دریافت می‌کنند.

وی از اجرای عملیات احداث نهر، اصلاح شیب و نصب پل فلزی به منظور رفع آب‌گرفتگی در خیابان مجاهد کوچه مرادی حصاری در ناحیه آزادگان منطقه چهار شهرداری قزوین خبر داد و افزود: عملیات جدول‌گذاری به طول ۱۵۰ متر در مسیر ورودی و خروجی خیابان فیاض بخش به بلوار شهید بهشتی به انجام رسید.

شهردار قزوین با اشاره به پروژه روکش مکانیکی آسفالت در منطقه چهار شهرداری، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم، ۱۶۵۰ مترمربع از بلوار شهید باهنر در محدوده پل امام علی (ع) تا ورودی نسیم شمال و در مرحله نخست بیش از دو هزار مترمربع از مسیر بلوار شهید بهشتی روکش آسفالت شد.

صباغی ادامه داد: عملیات جدول‌گذاری در رمپ C پروژه اتصال پل امام رضا (ع) به پل شهید ابوترابی به صورت رفت و برگشت به مساحت ۳۵۰ مترمربع، حدفاصل بلوار آیت‌الله خامنه‌ای به شهید ابوترابی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: نصب تابلوها و ملزومات ترافیکی در تقاطع رزمندگان با هدف تسهیل عبور و مرور شهروندان و افزایش ایمنی تردد در دست اجرا است.

شهردار قزوین تصریح کرد: با توجه به جاگذاری کابل برق توسط اداره برق استان قزوین، اجرای عملیات روکش آسفالت دستی حدفاصل میدان حسن‌پور تا چهارراه بنیاد شهید به منظور تسهیل در تردد خودروها، کاهش ترافیک شهری، عبور و مرور و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

صباغی از استمرار عملیات کابل‌کشی زیرزمینی به منظور توسعه شبکه‌های خدماتی در سطح منطقه چهار خبر داد و گفت: در راستای توسعه و ارتقای زیرساخت‌های شهری، عملیات عمرانی شامل کابل‌کشی زیرزمینی و آسفالت ترانشه در سطح منطقه چهار انجام شد.

وی افزود: عملیات کابل‌کشی زیرزمینی و روکش آسفالت ترانشه از مجتمع ادارات نواب با عبور از مسیرهای میدان شهید حسن‌پور، چهارراه بنیاد شهید، چهارراه مجاهد و چهارراه هادی‌آباد به اتمام رسیده است.

کد خبر 687844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.