کاروان النصر با ستاره‌های خود روز دوشنبه در تهران

تیم فوتبال النصر عربستان روز دوشنبه به تهران خواهد آمد تا آماده نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان تیم فوتبال النصر عربستان برای دیدار با پرسپولیس ایران در هفته نخست فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا، روز دوشنبه هفته جاری با پروازی اختصاصی وارد تهران خواهد شد و سپس یک جلسه تمرینی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت. دیدار پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۱:۳۰ روز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

مدیران ارشد باشگاه النصر عربستان راهکار خاصی را برای حضور کریستیانو در تهران مدنظر قرار داده‌اند که در نوع خود جالب توجه است. آن‌ها قصد دارند هنگام ورود به تهران شکل اقامت اعضای کاروان خودشان در هتل اسپیناس‌پالاس را به گونه‌ای هماهنگ کنند که یک یا حداکثر دو طبقه از این هتل به طور کامل در اختیارشان باشد و هیچ مسافر دیگری اجازه تردد در این طبقات را نداشته باشد.

سوئیت رونالدو هم در یکی از این دو طبقه قرار می‌گیرد و حتی اگر برایش در طبقه دیگر هتل سوئیت اختصاصی بگیرند، باز هم کسی غیر از خود عربستانی‌ها در آنجا اجازه تردد نخواهد داشت و طوری هماهنگ می‌شود که فقط یکسری از کارکنان بتوانند برای خدمات روزمره هتل به آنجا رفت و آمد داشته باشند.

همچنین از هتل و سوئیت محل‌اقامت تیم فوتبال النصر عربستان در تهران به گونه‌ای حراست می‌شود که هیچ هوادار یا حتی مسافر دیگری از هتل نتواند به طبقه محل اقامت کاروان النصر وارد شده یا نزدیک اتاق کریستیانو رونالدو شود و باید شاهد بیشترین دستورات امنیتی و حراستی درخصوص محل اقامت تیم فوتبال النصر عربستان در هتل اسپیناس‌پالاس باشیم.

کد خبر 687823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.