مردم اجازه دستیابی دشمنان به اهداف پلیدشان را نمی‌دهند

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: دشمنان به دنبال اختلاف، تفرقه‌افکنی و مانع‌تراشی در برابر مسیر نورانی انقلاب هستند اما هیچگاه مردمی که خود به وجودآورنده و استمراردهنده انقلاب بوده‌اند به دشمنان اجازه دستیابی به اهداف پلیدشان را نمی‌دهند.

غلامحسین عماری در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طول بیش از چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد بوده‌ایم که مردم در تمامی عرصه‌ها از جمله دوران پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و تمامی مواردی که مردم خود تشخیص داده‌اند، حضور داشته‌اند.

وی افزود: دشمن وقتی می‌بیند نظام اسلامی از مسیرهای سخت و دشوار عبور کرده و به سمت قله‌های پیشرفت و موفقیت حرکت می‌کند می‌خواهد مانع از حرکت شود.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: میزبانی با شکوه مردم در تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس و پیاده‌روی اربعین نشانگر استمرار مسیر نورانی انقلاب است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال اختلاف، تفرقه‌افکنی و مانع‌تراشی در برابر مسیر نورانی انقلاب است اما هیچگاه مردمی که خود به وجود آورنده و استمراردهنده انقلاب بوده‌اند به دشمنان اجازه دستیابی به اهداف پلیدشان را نمی‌دهند.

عماری تصریح کرد: دلیل عدم همراهی مردم با فضاسازی رسانه‌ای معاندان و استکبار جهانی این است که خود مردم این انقلاب را ایجاد کرده‌اند.

وی عنوان کرد: مردم خود انقلاب کرده و ثابت کرده‌اند که با جانفشانی و ایثارگری از آن محافظت خواهند کرد و در تمامی عرصه‌ها از جمله فتنه‌گری‌های مختلف این حضور مقتدرانه مردم در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری بوده که تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

فرماندار شهرستان ارومیه یادآور شد: حضور مردم در اتفاقات مختلف در یکسال گذشته همچون ۲۲ بهمن پیام واضحی به کسانی بود که می‌خواستند به نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی گفت: استکبار متوجه است که مردم همیشه مثل گذشته با حضور باشکوه و مقتدرانه خود از انقلاب صیانت و حفاظت خواهند کرد و چاره‌ای به جز ناامید کردن مردم ندارد.

عماری تأکید کرد: تا وقتی بصیرت مردم بوده و به انقلاب اسلامی کمک می‌کنند هیچ آسیبی به انقلاب را شاهد نخواهیم شد.

وی افزود: دولت سیزدهم در تلاش است در راستای رفاه و آرامش مردم در این راستا نیز مشکلات موجود را رفع کند.

کد خبر 687780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.