شست‌وشو و ضدعفونی ۵۱۴ مخزن زباله سطح شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: هر هفته شست‌وشوی ۵۱۴ مخزن زباله مکانیزه و دوقلوی سطح شهر گلپایگان با استفاده از یک دستگاه پمپ واترجت انجام می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هر هفته شستشوی ۵۱۴ مخزن زباله مکانیزه و دوقلو سطح شهر با استفاده از یک دستگاه پمپ واتر جت انجام می‌شود.

وی افزود: تنظیف و شست‌وشوی نکردن مرتب سطل‌های زباله مکانیزه، باعث پراکندگی مواد آلوده و میکروبی در محیط شده و موجب تأثیر نامطلوب بر انسان و محیط زیست شهری و ایجاد منظره ناخوشایند و شرایط نامناسب می‌شود.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: شهرداری گلپایگان به منظور جلوگیری از هرگونه آلودگی و بیماری و حفظ بهداشت محیط زیست شهری که هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی ارتباط مستقیم با سلامت انسان دارد، نظافت و شستشوی مستمر و هفتگی و گندزدایی و ضدعفونی کردن سطل‌های زباله مکانیزه را با مواد ضد عفونی کننده انجام می‌دهد.

شکرزاده با بیان اینکه هر شب ساعت ۲۰:۰۰ جمع‌آوری زباله‌ها انجام می‌شود، ادامه داد: پیشگیری از ایجاد شیرابه و جلوگیری از پخش آلودگی با خروج به موقع زباله‌ها صورت می‌گیرد امید می‌رود شهروندان با تفکیک زباله‌های تر و خشک و عدم رهاسازی در معابر پاکبانان زحمت‌کش شهرداری را یاری کنند.

وی با اشاره به طرح نهضت آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر گلپایگان، افزود: بلوار حسن حافظ به طول چهار هزار متر و ۲۵ هزار مترمربع مساحت با اعتبار بیش از پنج میلیارد تومان به صورت کامل آسفالت شد.

کد خبر 687718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.