جلوگیری از قاچاق کالا و مواد مخدر با راه‌اندازی دستگاه ایکس‌ری در گمرک سرو

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: با راه‌اندازی و بهره‌برداری سریع دستگاه ایکس‌ری از قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر در مرز سرو جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین عماری در جمع خبرنگاران از بازدید خود با همراهی مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی از محل اجرای پروژه دستگاه ایکس ری (x _ Rey)کامیون گمرک مرزی سرو خبر داد.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای این پروژه افزود: با راه‌اندازی و بهره‌برداری سریع دستگاه ایکس‌ری از قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر جلوگیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: در این بازدید شش ساعته در خصوص رفع مداخلات ساختمان‌های هم‌جوار در اجرای پروژه تاکید و بر تعامل و همکاری سازمان‌های مستقر در مرز تاکید شد.

وی ادامه داد: در این دیدار هر یک از مدیران سازمان‌های مستقر در گمرک و پایانه مرزی به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و مشکلات مجموعه خود پرداخته و ضمن بررسی موضوعات، دستورات لازم برای رفع موانع صادر شد.

گفتنی است این دومین بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از زمان اجرای پروژه دستگاه ایکس ری کامیون گمرک مرزی سرو بوده و مقرر شد این جلسه هر ماه تشکیل و گزارشی از آخرین وضعیت پروژه اخذ شود.

کد خبر 687698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.