جمهوری اسلامی ایران منادی دفاع از حقوق زن در سطح جهان است

امام جمعه موقت شهرستان ارومیه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران منادی دفاع از حقوق زن در سطح جهان است و منافقان به دروغ برخی مسائل را در بوق و کرنا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری زاد امروز _جمعه بیست و چهارم شهریورماه_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه بر رعایت تقوا و در پیش گرفتن سیره نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) تأکید کرد.

وی در ادامه افزود: امیدواری به خداوند و توکل بر الله از توصیه‌های امامان معصومین (ع) است.

امام جمعه موقت شهرستان ارومیه گفت: حضور ده‌ها میلیونی انسان‌های مؤمن و مخلص در اربعین و حضور هشت میلیونی زائران در مشهد مقدس در ایام شهادت امام رضا (ع) و علاوه بر این حضور ده‌ها میلیونی محبین اهل‌بیت (ع) در کشورهای مختلف در پیاده‌روی جاماندگان اربعین از یک حقیقت تابناک خبر می‌دهد.

حیدری زاد ادامه داد: اگر روزی بی‌توجهی به وصیت پیامبراکرم (ص) باعث شد ائمه اطهار (ع) در اوج غربت قرار گیرند و اتفاقات غم‌بار برایشان رخ دهد اما امروز می‌بینیم دیگر هرگز غبار غربت به روی اهل‌بیت (ع) نخواهد نشست و همه ساله عزتشان در سطح جهان افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیام پیاده‌روی اربعین این بود که مظلومیت اهل بیت (ع) به پایان خود رسیده است و خداوند به وعده خود به امام حسین (ع) عمل کرد.

حیدری‌زاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهدا تمامی هستی خود را همانند امام حسین (ع) فدا کردند تا ملت ایران عزت به دست بیاورد، عنوان کرد: از حضور پرشکوه مردم ارومیه در تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس تشکر می‌کنم و این حضور بسیار معنادار بود.

امام جمعه موقت شهرستان ارومیه با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این دوران در آیندگان تحت عنوان دوره‌ای که ملت ایران در برابر تمامی دنیای کفر، سرمایه‌داری، نفاق و استکبار ایستادگی کرده و با تکیه بر مبانی قرآن پیروزی سلاح‌های معنوی بر سلاح‌های مادی رخ داد، معرفی خواهد شد.

حیدری‌زاد افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در وجود ملت ایران نهادینه شده‌است.

حیدری‌زاد گفت: دشمنان امروز تحت عنوان موضوعات مختلف قومیتی، مذهبی و جنسیتی به دنبال بحران‌آفرینی در ایران بوده و هدف اصلی آنها خدشه‌دار کردن وحدت و امنیت ملی است.

وی وحدت و امنیت ملی را به مثابه دو بال عنوان کرد که با آن ملت ایران می‌توانند به رشد و بالندگی و صعود به قله‌های پیشرفت برسند اما دشمنان این دو را مورد حمله قرار داده‌اند.

حیدری‌زاد تاکید کرد: توطئه‌های دشمنان طی چندسال اخیر شدت یافته‌است و برنامه‌ریزی‌های مختلف برای ایجاد اخلال در حرکت ملت در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: ما به قله‌های پیشرفت و رشد نزدیک شده‌ایم و ما شعار می‌توانستیم را با رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به توانستیم تبدیل کرده‌ایم و دشمنان در آستانه فتح قله سیاست خسته و ناامید کردن ملت ایران را در پیش گرفته‌اند.

حیدری‌زاد تصریح کرد: تبلیغات مسموم و هجمه دشمنان بر ما گاهی اثر می‌گذارد اما باید بدانیم امروز در تکثیر و استفاده از سلول‌های بنیادی جز ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم.

امام جمعه موقت شهرستان ارومیه گفت: رشد سرعت تولید علم در ایران هم اکنون ۱۱ برابر جهان است و ده کشور نخست جهان در حوزه ناوگان زیردریایی هستیم.

حیدری‌زاد افزود: در حوزه سلامت و درمان، تولید تجهیزات بیمارستانی و واکسن جز ده کشور نخست جهان بوده و در حوزه علم نانو نیز جز چهار کشور نخست جهان هستیم.

وی به دستاوردهای حوزه نظامی و دفاعی کشور نیز پرداخته و یادآور شد: در حوزه پهپادی جز ۵ کشور نخست بوده و در تولید موشک هایپرسونیک جز کشورهای پیش‌رو هستیم.

حیدری‌زاد تأکید کرد: با این همه پیشرفت و نیل به قله‌ها، دولت باید به تلاش‌های جهادی خود به صورت مضاعف ادامه دهد چرا که حیف است این همه موفقیت به خاطر قیمت برخی کالاها و مسائل اقتصادی در اذهان عمومی نوعی دیگر منعکس شود.

امام جمعه موقت شهرستان ارومیه ادامه داد: امروز جمهوری‌اسلامی‌ایران منادی دفاع از حقوق زن در سطح جهان است و منافقان به دروغ برخی مسائل را در بوق و کرنا کرده‌اند.

حیدری‌زاد خطاب به مدعیان حقوق بشر خاطرنشان کرد: این مدعیان رفتار پلیس آمریکا در کشتن زنان این کشور و یا رفتار قرون وسطایی پلیس فرانسه با زنان را نمی‌بینند.

وی با بیان اینکه به سمت قله‌ها در حرکتیم، تأکید کرد: قله نهایی یأس دشمن است و با تمسک به قرآن و عترت رسیدن به قله حتمی است و منتظر رسیدن به صبح ظفر و پیروزی هستیم.

کد خبر 687641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.